Ok... ik ontwikkel al even desktop applicaties met .net maar dacht eens even wat met asp.net te spelen. IIS 5.1 (met XP geleverd) en Visual Studio.NET werkt het default iig niet. .aspx pagina's lijken niet te werken en dus controleerde ik de mapping in de IIS amin utill. Inderdaar de aspx aws daar niet gemapped en dus zal .aspx niet werken op de server.
Overal op internet wordt aangegeven dat je door standaard het framework/SDK of VS.NET te installeren gewoon asp.net moet werken, waarom wil dit bij mij dan niet?
Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken? Zou iemand willen kijken hoe zijn .aspx extensie gemapped is in IIS? Ik ben even bezig met het probleem zoeken dus kom aub niet met google aan.
bvd!
Overal op internet wordt aangegeven dat je door standaard het framework/SDK of VS.NET te installeren gewoon asp.net moet werken, waarom wil dit bij mij dan niet?
Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken? Zou iemand willen kijken hoe zijn .aspx extensie gemapped is in IIS? Ik ben even bezig met het probleem zoeken dus kom aub niet met google aan.
bvd!