El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Kun je een beetje meer vertellen, zoals:
- waarmee ben je aan het proggen
- moet het ook opgeslagen worden in een db
- hoe gaat het versturen (via email of moet er ook een overzicht voor de ontvanger komen)
- waarmee ben je aan het proggen
- moet het ook opgeslagen worden in een db
- hoe gaat het versturen (via email of moet er ook een overzicht voor de ontvanger komen)
Never underestimate the power of
Ik ben aan het progo met HTML, want ik weet niet zeker of de server waar het gedraait wordt PHP/Mysql aan kan.
Het moet verstuurd worden per mail maar het is de bedoeling dat 1 persoon voor meerdere personen kan bestellen (broodjeszaak in ziekenhuis)
Het moet verstuurd worden per mail maar het is de bedoeling dat 1 persoon voor meerdere personen kan bestellen (broodjeszaak in ziekenhuis)
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Puur met HTML heb je wel een uitdaging dan, dan moet je denk ik toch flink met javascript gaat werken. Maar euuh, wat is precies je vraag dan?
cameodski: overwerken betekent niet op tweakers zitten
cameodski: overwerken betekent niet op tweakers zitten
oogjes open, snaveltjes dicht
Het versturen is geen probleem (java) maar hoe kan ik het winkelwageneffect krijgen dat er dus meerdere broodjes in terecht komen Loop ofzo
denk dat je dan met array's moet gaan werken. bv:
arrayOrder = new Array()
arrayOrder[1] = new Array()
arrayOrder[1][1] = 'hans'
arrayOrder[1][2] = 'pistolet'
arrayOrder[1][3] = new Array()
arrayOrder[1][3][1] = 'topping1'
enz. maar dan zijn objecten misschien nog beter... anyhow ->W&G
arrayOrder = new Array()
arrayOrder[1] = new Array()
arrayOrder[1][1] = 'hans'
arrayOrder[1][2] = 'pistolet'
arrayOrder[1][3] = new Array()
arrayOrder[1][3][1] = 'topping1'
enz. maar dan zijn objecten misschien nog beter... anyhow ->W&G
oogjes open, snaveltjes dicht
Ik ren van pure wanhoop regelmatig even naar dit forum.Don Facundo schreef op 04 september 2002 @ 19:24:
cameodski: overwerken betekent niet op tweakers zitten![]()
Ik weet niet hoe winkelmandjes meestal werken, maar je zult ergens de bestellingen moeten bijhouden en dat wordt met HTML en javascript een probleem, denk ik zo.
Never underestimate the power of
Zo te zien dus clientside... Ik gooi 'm naar W&G
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
bij de weg...
je moet van die radiobutton voor boter een checkbox maken, want stel ik wil geen boter maar heb per ongeluk op die radiobutton gedrukt, dan kan ik m niet meer unchecken...
en /me houd helemaal niet van boter om een broodje (tenzij er hagelslag op het broodje zit ofzo)
je moet van die radiobutton voor boter een checkbox maken, want stel ik wil geen boter maar heb per ongeluk op die radiobutton gedrukt, dan kan ik m niet meer unchecken...
en /me houd helemaal niet van boter om een broodje (tenzij er hagelslag op het broodje zit ofzo)
Pagina: 1