Men vriend heeft dus pas geleden een nieuw systeem gekocht, maar als hij hem opstart en als ie naar de bios gaat detecteert alles gewoon maar als hij dan door wil starten zegt ie dat ie geen harde schijf kan vinden.... We hebben het volgende al gprobeert: 1)IDE kabel er opnieuw in en uit halen ---> haalde verder geen verschil uit. 2) Alle anderen devices uit trekken ( CD-rom, CR-RW, Floppy en 2de harde schijf ) maakte verder ook niets uit.
Er viel ons wel een ding op, in de bios als je naar Vcore kijkt zit die de hele tijd te fluctueren 1.55 volt, 1.58 volt, 1.56, 1.58 enz....
Mag dit eigenlijk wel?
Zijn eerste voeding wat er in het begin bij zat was ook al stuk gegaan, maar of dit iets met het probleem te maken heeft weet ik ook niet...
Die eerste voeding was een 300 watt, nu heeft hij weer een 300watt B-merk.
Hier zijn nog de Specs van zen PC:
Mobo - Asus p4B533
CPU - P4 2.0
Vid kaart - Asus Geforce 4 ti4600
Geheugen - 512 MB DDR
DVD speler en Liteon brander (48/12/48
300 watt noname voeding.
Dus mijn vraag is wat zou het nog aan kunnen liggen dat hij de hdd niet detecteert...?
Er viel ons wel een ding op, in de bios als je naar Vcore kijkt zit die de hele tijd te fluctueren 1.55 volt, 1.58 volt, 1.56, 1.58 enz....
Mag dit eigenlijk wel?
Zijn eerste voeding wat er in het begin bij zat was ook al stuk gegaan, maar of dit iets met het probleem te maken heeft weet ik ook niet...
Die eerste voeding was een 300 watt, nu heeft hij weer een 300watt B-merk.
Hier zijn nog de Specs van zen PC:
Mobo - Asus p4B533
CPU - P4 2.0
Vid kaart - Asus Geforce 4 ti4600
Geheugen - 512 MB DDR
DVD speler en Liteon brander (48/12/48
300 watt noname voeding.
Dus mijn vraag is wat zou het nog aan kunnen liggen dat hij de hdd niet detecteert...?