[@Home] We kunnen deze maand dubbel betalen

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Want:
Geachte @Home abonnee,

Door een administratieve fout heeft u op 1 juni 2002 een factuur ontvangen voor de maand mei 2002. Hierdoor lopen uw betalingen vanaf deze datum een maand achter.

Om dit te rectificeren ontvangt u deze maand twee aparte facturen. Een voor de maand augustus en een voor de maand september. Op uw rekeningafschrift zult u daarom ook twee afschrijvingen zien. Vanaf volgende maand ontvangt u weer maandelijks een factuur.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Klantenservice
En dan te bedenken dat ik momenteel eigenlijk niet zonder dat klein beetje geld op m'n rekening kan... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dan moet je hun bellen en eisen om een andere oplossing.

Volgens mij kunnen ze dit namelijk niet doen, want ze hebben geen inzicht op de financieen van hun klanten.
Je moet hun gewoon bellen en zeggen:"Dat gaat niet, kom maar met een andere oplossing".

Want wie maakt nou die fout ? Jij of hun ?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

volgens mij hebben wij niet zo'n mailtje gehad :?

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:03
[Airwolf] schreef op 04 september 2002 @ 18:42:
Dan moet je hun bellen en eisen om een andere oplossing.

Volgens mij kunnen ze dit namelijk niet doen, want ze hebben geen inzicht op de financieen van hun klanten.
Je moet hun gewoon bellen en zeggen:"Dat gaat niet, kom maar met een andere oplossing".

Want wie maakt nou die fout ? Jij of hun ?
idd.

En als je niet betaalt dan sluiten ze je af! :(
Neej... Hun probleem... En het blijft hun probleem :P

Verwijderd

Men doet altijd zo iets als je HET net ff NIET uitkomt :( zo als gewoonlijk...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Je hebt toch die 45E overhouden, je had het anders ook die maand moeten betalen.
Had je het toch apart kunnen zetten? Het is en blijft een maandelijkse kostenpost.
Correct me if I am wrong hoor :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

En dat alles voor de volgende verbinding:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Sep 4 2002 om 21:57:05 UTC+0200)

Download : 43.4 KByte/sec
Upload : 3.9 KByte/sec
Connection : 29.0 Conn/min

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50
448.0 KByte/sec
12.9 KByte/sec
297.0 Conn/min
30.0 ms

achaj ik zeg maar niks nu dan oke
:9

Verwijderd

Die ping test timed hier al helemaal out.

En kun je dus zien waarom het zo sneu is als mensen steeds blijven volhouden dat @home zo geweldig is overal. Want dat laatste is sowieso dus al niet waar.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier begint @homo nu traag te worden (of het ligt aan mijn pc die nog voor 33% werkt) (dan nog maar een keertje vragen: Heeft iemand hier nog bronnen voor mij, windows heeft ze op :P)
Wij zouden een maand gratis krijgen van @home, na veel gezeik en mailtjes/telefoontjes enz. kregen wij eindelijk de gratis maand, maar niet februari gratis, nee, gewoon het oude bedrag, niks €45 maar Fl. 90.- ook geen verontschuldeging, niks. Klantenservice kennen ze daar niet / nauwelijks. En als je belt dat het internet niet werkt gaan ze ff controleren of de modem werkt. "Ja meneer, alles werkt ok, we hebben net de modem gepingt" How tha f*ck kan dat als de stekkers eruit liggen????????? En als je bij werkgroep @sloom hebben staan KAN het internet gewoon niet werken ookal heeft ie het altijd goed gedaan. (ik kan me daar heel erg aan ergeren, maar dit is beter als een 56K modem)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:13:
Die ping test timed hier al helemaal out.

En kun je dus zien waarom het zo sneu is als mensen steeds blijven volhouden dat @home zo geweldig is overal. Want dat laatste is sowieso dus al niet waar.
Bij mij is het nu zoals elke avond de laatste tijd: snelheid gehalveerd (zowel up- als downstream). Mega-irritant, nou ja de download niet want ik mag van @Home toch alleen maar overdag downloaden. Ik upload echter regelmatig flink veel, maar met 8 kilobyte/sec... grrrr.... |:(

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

Reptile209

- gers -

Vraag om een betalingsregeling in tien termijnen a E 4,50 ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:29

Termy

valt er nog wat te fragge?

hm het kan aan mij liggen maar 45 euro is meer dan 90 piek hor, dus ik zie het probleem niet zo, dat van die pingen terwijl de stekkers eruit ligge is iig wel droog :)

kan je niet gewoon 1 van die 2 nu gewoon niet betalen en dat pas gaan doen wanneer ze gaan dreigen (en jij waarschijnlijk weer geld genoeg hebt)? of bel ivm in termijnen of zo

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Als ik het goed lees dan lig je een maand voor met betalen. Je hebt op 1 juni 2002 de rekening gekregen voor mei 2002. Je zult denk ik wel alle mailtjes van de rekeningen nog hebben dus kijk eens na of je te weinig of teveel hebt betaald. Als je vanaf mei 2002 alles betaald hebt en zij sturen mei 2002 nogmaals en die heb je ook betaald dan kun je deze maand gratis internetten lijkt me :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Normaal betaal ik (automatische incasso) aan het begin van de maand, maar in mei heb ik geen factuur gehad zie ik nu. Die kwam begin juni.

Het mailtje rept trouwens alleen over mij, zijn er nog anderen die 'm hebben gehad? Lijkt me sterk dat ze alleen bij mij een fout hebben gemaakt.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
nope ik heb hem niet!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:58:
En dat alles voor de volgende verbinding:

(Overgenomen op Wed Sep 4 2002 om 21:57:05 UTC+0200)

Download : 43.4 KByte/sec
Upload : 3.9 KByte/sec
Connection : 29.0 Conn/min
Och zielepietje.... ;), ik denk dat het woord kabelfoon al genoeg zegt?

zo niet, het is de grootste kutprovider van NL, mijn upload is overdag hoger dan mijn download (down= 1/10 van HlpDsk's download)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:02
Tot vorige week woensdag had ik ook problemen met @Home. Vorige week woensdag waren er werkzaamheden in Roermond en vanaf dat moment is mijn verbinding weer super: :) :) Zie hieronder:

(Overgenomen op Thu Sep 5 2002 om 03:16:41 UTC+0200)

Download : 495.4 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection : 568.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms

's Avonds tussen 19:00 en 23:00 uur zit ik op een downloadsnelheid tussen de 300 en 400 kB per seconde, tijdens de andere tijden ligt de snelheid tussen de 400 en 500 kB per seconde. :) :)

Verwijderd

huilerT's :P ik heb casema dat is veel erger :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Termy schreef op 04 september 2002 @ 22:36:
hm het kan aan mij liggen maar 45 euro is meer dan 90 piek hor, dus ik zie het probleem niet zo, dat van die pingen terwijl de stekkers eruit ligge is iig wel droog :)
Wij kregen FL 90 korting, terwijl die maand al onder de €90 regeling viel. Een gratis maand hebben we dus niet gekregen, want we moesten nogsteeds €5 betalen. Ik vind dat gewoon stom. Het is hun fout, dan mogen ze wel iets klantvriendelijker zijn.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Ik heb niet zo;n meeltje ontvangen, dus zal wel niet bij iedereen gemaakt zijn die fout. En Chaos volgens mij bedoel je €45,-
Pagina: 1