Ik heb voor een vriend van mn broer een website in elkaar gezet (nouja, hij is nog niet klaar, maar de code is er), en ik zal hier ook voor betaald worden. Dit was een van mn 1e websites, dus erg veel verstand had ik er van tevoren nog niet van. HTML was geen probleem, maar ik heb nu ook het een en ander in Javascript gemaakt, zodoende duurde het al met al toch een tijdje voordat ik hem afhad. Er moet nog een gastenboek bijkomen, en een "prive"gedeelte, waar men kan inloggen, en oa foto's voor de vriendengroep kan bekijken. De site opzich is gemaakt voor zijn bedrijfje, hij heeft een "reisbureau" welke reizen boekt naar grote feesten, zoals Loveparade en Innercity ed (zij huren bussen af bijv, regelen hotels, kaartjes, weet ik het). Wat kan ik voor een site als dit vragen? Je kan hem zien op verwijderd
Ondertussen heb ik nu ook van een andere vriend van mn broer dezelfde vraag gekregen (gaat lekker
), maar deze wil een wat uitgebreidere site. Hij heeft een eigen autobedrijfje, en daar moet dus een heel voorraadbeheer bijkomen. Ik heb zelf nog niet zoveel verstand van PHP, maar een vriend van mij heeft al een kant en klaar uitgebreid voorraadbeheer-script liggen, welke ik dan voor die site kan gebruiken, voor een deel van de opbrengst uiteraard. Wat kan ik voor een site als dat vragen? En wat zou het voorraadbeheer kosten? Zijn site is te bekijken op verwijderd (hij kan beter PHPen als designen zoals jullie zien
).
Ondertussen heb ik nu ook van een andere vriend van mn broer dezelfde vraag gekregen (gaat lekker
[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 04-09-2002 21:12 ]