dell p991 onscherp??

Pagina: 1
Acties:

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb zinds maandag deze monitor, maar ik vind em vergeleken met mijn oude monitor (philips 107e) echt super onscherp :(
Is dit gewoon een kwaaltje van dit type of heb ik weereens pech?

En mensen met zon monitor post je convergentie setting enzo plz

Videokaart is een radeon 8500, dus het lijkt me sterk dat dat het probleem is.
Resolutie is 1280x1024@85hz (aanbevolen)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Das toch een Trinitron? Die hoort superscherp te zijn... Is dit niet zo >> terug sturen ;)

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Hoe kan dat nou :? en trouwens als je daadwerkelijk de P991 hebt kan je makkelijk 100 hz gebruiken (bij 1290x960=beste resolutie voor deze mon. ;) ).

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ik heb er ook een en die ik hiervoor had had exact hetzelfde probleem geruild en deze is perfekt :)

Een vriend van me heeft ook dezelfde mon. aangeschaft en heeft dit probleem ook !
Je moet hem gewoon ruilen.

P.s. Is het menutje bij jou ook ERG onscherp ?

Turn it off and on again.

• NightCruiser
  • Niet online
hmmz damn kep em besteld bij een shop in amsterdam, maar woon er zelf aardig eindje vandaan :|
en kep de doos weggegooid :/

bah
iemand ervaring met het opsturen van een monitor?

het menu is btw niet onscherp, maar text enzo wel

Verwijderd

Kut voor je..

Probeer altijd de monitor te kopen, die je ook ZIET.. ookal is dit soms kut. Weet je wel zeker dat je het scherm hebt, wat je zag.. monitoren willen nog wel eens verschillen.

Heb je hem al op een andere videokaart geprobeert?

• NightCruiser
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de garantie dan? Kan ik gewoon dell bellen>?

• Plague
  • Niet online
jepz.. Die hebben volgens mij gewoon die "pick and return" garantie. Dan komen ze em ophalen en een nieuwe terug brengen. :)

• NightCruiser
  • Niet online
weet iemand het telefoon nummer van del service dan? Op hun site moet ik telkens een service tag invullen wil ik ergens komen, maar die zit alleen bij hele systemen en ik heb dus alleen een monitor gekocht

bvd

• Xenon
  • Laatst online: 11-08 11:42

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

ik hep hier een radeon 7000 en die geeft op een resolutie van 85 herz ook een verschrikkelijk onscherp beeld op verschillende monitoren.... als ik hem op 75 herz zet is het goet :?

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik heb al een tijdje een p992 monitor, en heb ook altijd het idee gehad dat ie onscherp is. Mischien moet ik die ook maar terugbrengen dan. :/
mijn convergentie settings zijn iig: 52 47 42 50, maar ik betwijfel of je daar wat aan hebt

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Pagina: 1