??? iemand op new topic gedrukt ipv post reply? Want ik heb het gevoel alsof dit niet het hele verhaal is
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
(kben blij dat jij mijn DJ niet bent, anders haal je straks ook nog de pitch en de crossfader doorelkaar ofzow...;) )
Meh!
maja misschien kan ik het hier ook wel gewoon vragen...
ik heb laatst een nieuw moederbord gekocht een msi ultra bla bla bla.. en er zat een d-bracket2 bij..
dus ik dat ding installen en shit en kijk ik in mijn boekje van m'n moederbord staat erin dat die lampjes moeten gaan branden...
maar als ik alles heb aan gesloten brand er helemaal niks van dat ding...
do ya know what'zz the problem.. please send a reply...
ik heb laatst een nieuw moederbord gekocht een msi ultra bla bla bla.. en er zat een d-bracket2 bij..
dus ik dat ding installen en shit en kijk ik in mijn boekje van m'n moederbord staat erin dat die lampjes moeten gaan branden...
do ya know what'zz the problem.. please send a reply...
Kan iemand de titel aanpassen dan?, van die bracket zou ik alleen kunnen zeggen: "goed aangesloten?"
Niet per ongeluk die d-bracket op één van je USB headers aangesloten? Je zou niet de eerste zijn...Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:45:
[...]
[...]
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
je heb de plug niet verkeert om gedaan
dat kan wel duzz.
ik heb zelf ook een msi ULTRA ARU.
En dat werkt gewoon perfect
ik heb zelf ook een msi ULTRA ARU.
En dat werkt gewoon perfect
gek dat er geen lampje bij JOU gaat branden wanneer je een titel moet gaan invoeren voor een reply
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
tja, kan gebeuren
Bij vBulletin kan je trouwens een titel invoeren voor een reply hoor
Bij vBulletin kan je trouwens een titel invoeren voor een reply hoor
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()