[school] winXP product key op pc geplakt

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:41
ik kom net terug van school, daar staan nu allemaal nieuwe pc's en wat blijkt nou.. er staan allemaal plakkertjes op van M$ waar de product key van winXP pro opstaat >:)

maar nu vraag ik me af of ik deze kan gebruiken (en andere mensen offcourse) want als dat zo is... is mijn school lekker bezig :P

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 18:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

het kan wel maar het mag niet ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Ankh
CAP-Team schreef op 04 september 2002 @ 17:17:
het kan wel maar het mag niet ;)
lijkt me wel duidelijk :D :P O-)
maar ik vind het raar dat die krengen daar op geplakt worden ?

Verwijderd

kan je er eentje naar me op sturen aub. alvast bedankt

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
RaMMSTeiN schreef op 04 september 2002 @ 17:20:
[...]

lijkt me wel duidelijk :D :P O-)
maar ik vind het raar dat die krengen daar op geplakt worden ?
Dat is idd niet handig van hen. ;) :+ Heb jij weer een serial code erbij. :P

Verwijderd

gelijk verwijderen die stickers :)

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 11:11

Ulti23

Quality Time

Is het niet zo dat deze product-keys per PC geregistreerd zijn, met andere woorden, als jij een illegale XP Pro versie heb, en jij gebruikt zoŽn key van een PC op je school, dan merkt Microsoft toch meteen dat je een illegale versie heb, want die productsleutel is toch al gebruikt om die versie van winXP op school te activeren? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?

I pitty the fools who took my game-station.....

Verwijderd

Ulti23 schreef op 04 september 2002 @ 17:22:
Is het niet zo dat deze product-keys per PC geregistreerd zijn, met andere woorden, als jij een illegale XP Pro versie heb, en jij gebruikt zoŽn key van een PC op je school, dan merkt Microsoft toch meteen dat je een illegale versie heb, want die productsleutel is toch al gebruikt om die versie van winXP op school te activeren? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Goed man. Inderdaad.

Verwijderd

Bij veel nieuwe pc's zit er een plakkertje op met de CD-KEY; ze zijn het dus gewoon vergeten om ze eraf te halen :)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Het is niet vreemd dat die stickers er op zitten. Het is zelfs door MS verplicht. Ik vind het echter niet handig dat ze op een school die dingen aan de buitenkant van de kast plakken, volgens mij kunnen ze dat beter aan de binnenkant doen.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 12:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

RaMMSTeiN schreef op 04 september 2002 @ 17:16:
ik kom net terug van school, daar staan nu allemaal nieuwe pc's en wat blijkt nou.. er staan allemaal plakkertjes op van M$ waar de product key van winXP pro opstaat >:)

maar nu vraag ik me af of ik deze kan gebruiken (en andere mensen offcourse) want als dat zo is... is mijn school lekker bezig :P
De fabrikant van de PC is verplicht die sticker erop te plakken bij een oem versie, dus je school doet het op de juiste manier :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 08:39
Dat over die serials en dat ze bij MS 2 dubbele zien is dus NIET zo. Alleen de home editie moet geactiveerd worden en de xp pro versie niet. Die SP1 en update dingen checken alleen op een of andere uitgelekte serial, maar de rest kun je natuurlijk gewoon door elkaar gebruiken.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 22:03

Nobby

Nuts!

Zijn ze allemaal hetzelfde, zo ja dan kun je hem niet gebruiken :(

En als ze gebruik maken van een corporate licentie kun je hem wel gebruiken :) want dan worden die keys helemaal niet gebruikt en je kunt het toch proberen als je zelf geen goede key hebt >:)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Ankh
Contagion schreef op 04 september 2002 @ 17:29:
Dat over die serials en dat ze bij MS 2 dubbele zien is dus NIET zo. Alleen de home editie moet geactiveerd worden en de xp pro versie niet. Die SP1 en update dingen checken alleen op een of andere uitgelekte serial, maar de rest kun je natuurlijk gewoon door elkaar gebruiken.
toch vind ik het raar.. ik heb er nu 1 getest.. hij wordt als invalid gezien.. :P hij begint met f.. geloof dat die geblockt waren?

Verwijderd

CV_SmileY schreef op 04 september 2002 @ 17:26:
Het is niet vreemd dat die stickers er op zitten. Het is zelfs door MS verplicht. Ik vind het echter niet handig dat ze op een school die dingen aan de buitenkant van de kast plakken, volgens mij kunnen ze dat beter aan de binnenkant doen.
Klopt inderdaad, M$ verplicht dat tegenwoordig (ik heb gewerkt bij Informatique ;) ).

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Contagion schreef op 04 september 2002 @ 17:29:
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?
XP Prof moet wel degelijk geactiveerd worden, ware het dat de Volume Licence versie (oftewel de Corporate) niet geactiveerd hoeft te worden.

Als ze de corp. versie op die school zouden hebben, zouden ze allemaal hetzelfde zijn. 8)7

Dus ja, MS zou het wel merken dat jij met zo'n keytje even gaat activeren.

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
verkeerde knopje

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

toch niet FCKGW RHQQ2 enz. enz. ?
want dan is school niet legaal bezig >:)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Je zit bij wel meer pc's dat er op of aan een sticker zit met het serialnumber van het bijgeleverde OS.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dat zou ik maar weghalen ;)

• Ankh
Burning_acid schreef op 04 september 2002 @ 17:40:
toch niet FCKGW RHQQ2 enz. enz. ?
want dan is school niet legaal bezig >:)
nee het is niet de devilsown versie :P
hij begon met fgb8b ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je mag ze niet zomaar gebruiken, lijkt me duidelijk :P

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.