Toon posts:

Hoe hoog loopt jouw P3-800E(B)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al bij overclockers.com gekeken hoe ver het kan gaan.
Maar ik wil weten hoe ver de gemiddelde tweaker hier het heeft gehaald, al dan niet met een alpha cooler of golden orb. Want info over systemen met high tech cooling heb ik niets aan, want dat heb ik ook niet.

Dit is alleen om te weten welke ik zal halen.

Thanx

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Heb hem net nieuw, dus nog niet overclocked.. maar ff vraagje... hoe warm wordt dat ding??? Met de standaard cooler zit ik na 45 minuten quake3 op ongeveer 40 graden....

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Lord.
probeer eens een koetje.. die gebruikt 100% van je cpu (alleen idle clock tiks) dus zie je hoe warm met volle cpu belasting. En je cpu mag wel 70 graden worden. dan blijft ie wel leven, maar dat is natuurlijk best wel hoog

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Een P3-800E.....hmmmm ik schat dat je met een goeie luchtkoeling zoals een Alpha Delta combinatie zo rond de 950MHz zal uitkomen met geluk, hoger alleen met heel veel geluk en nog betere koeling. De 700/750's P3's blijven gewoon het beste om te overklokken want die kunnen eigenlijk al 133MHz fsb draaien op standaard voltage en koeling, dit uiteraard ook met wat geluk. ( ik ruil mijn 700 toch liever niet in op een 800 )

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het natuurlijk over overoverklocken van de cpu. Ik wil megahertzen, graden celsius en voltages van een gemiddelde tweaker!!!

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
PIII 800EB@960 op een Asus CUSL2. Koeler is een Golden Orb en de temperatuur is ongeveer 45 graden. Hij loopt ook nog op 1000 Mhz, maar dat trekt mijn oudste pci kaartje niet (pci bus van 42 Mhz).

Verwijderd

Topicstarter
Er zullen wel meer p3-800E verkocht en overklokt zijn dan alleen deze, toch?

Thnx iig voor de reacties tot nu toe!
Pagina: 1