Toon posts:

WinRoute probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis een simpel netwerkje aangelegd zodat ik met 2 computers een beetje data kan uitwisselen en internetten. Ik gebruik als router WinRoute maar nu is mijn probleem, hij geeft aan dat mijn evaluation version is verlopen maar ik heb hem gewoon geregistreerd. Als ik hem dan eerst de-installeer en weer installeer dan krijg ik zodra ik de computer opnieuw heb opgestart weer hetzelfde. Wie weet wat dit kan zijn?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:56:
Ik heb hier thuis een simpel netwerkje aangelegd zodat ik met 2 computers een beetje data kan uitwisselen en internetten. Ik gebruik als router WinRoute maar nu is mijn probleem, hij geeft aan dat mijn evaluation version is verlopen maar ik heb hem gewoon geregistreerd. Als ik hem dan eerst de-installeer en weer installeer dan krijg ik zodra ik de computer opnieuw heb opgestart weer hetzelfde. Wie weet wat dit kan zijn?
moet je even mailen met de leverancier, wellicht is het een bekend probleem, maar helaas voor jou zouden eventuele reactie's hierop tegenstreidig zijn met de regels ivm illegale kopietjes etc...
dus ff gebruik maken van de support zou ik zegge :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Je hebt nu recht op betaalde support :)
Indd even mailen naar de winroute support.
Das het voordeel van een licensie te kopen ;)

Zij kunnen je dan ook het beste helpen met registratie & license problemen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.