Andere voeding in HP Pavilion (niet standaard maat)

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus in mn HP Pavilion 7975 een andere voeding plaatsen om er daarna direct een Geforce 4 Ti4200 in te plaatsen in plaats van mijn eigen Geforce 2MX-400.
De voeding die er momenteel in zit is een 200Watt en dit lijkt mij na wat ik gelezen heb in Ge-force 4 ti 4200 ervaringen Deel 3 wat weinig en was dus van plan een 300Watt voeding erin te zetten.
Na het op meten van mn huidige voeding kwam ik tot een nare ondekking dat de voeding die er nu inzit niet de standaard maat (W150 x H86 x D140) heeft maar ongeveer deze W180 x H86 x D110.

Weet iemand misschien welke zaak er voedingen verkoopt met een niet standaard maat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik denk dat als je in de 300 watt gedeelte komt van voedingen je die sowieso niet in een kleine formaat kan krijgen... maarja dat weet ik ook niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op 04 september 2002 @ 17:10:
Ik denk dat als je in de 300 watt gedeelte komt van voedingen je die sowieso niet in een kleine formaat kan krijgen... maarja dat weet ik ook niet zeker.
Nee maar de inhoud is het zelfde als bij een standaard maat alleen hij is breeder en minder ondiep.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 12:27 . Reden: typo ]

Verwijderd

Probeer het gewoon met die GF4, ik gok dat het prima kan werken, je kunt em nog altijd retour brengen naar de winkel mocht het niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kick.

Ik heb nog steeds geen antwoord gehoord ;( ;(. Waar ik echt iets mee kan.

Verwijderd

Topicstarter
Kick

We zijn bijna weer twee weken verder ;).

Verwijderd

Probeer het gewoon!!!!
Pagina: 1