Toon posts:

Kan ik met deze kabel ook inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een datakabel voor de Nokia 6310 I (dit is een DLR-3P) kabel,
gekocht, maar nu kan ik heel veel dingen doen behalve waarvoor ik hem gekocht heb.

Ik wil hem namelijk gebruiken om via mijn computer te kunnen inbellen naar mijn Provider. Hij is aangesloten op mijn Com-poort.

Heeft iemand enig idee, ik heb ook al de handleiding doorgelezen, maar kon niet vinden wat ik zocht.

Iemand....... _/-\o_

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
GSM installeren op laptop onder XP

Ik heb daar een gigantisch lang stuk van de nokia website gehaald, dit is op de nokia site ook te vinden voor de nokia 6310i.

Ik zou zeggen doe wat zoekwerk en dan vind je de hele manual ervoor.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat heb ik dus gedaan en de gehele manual van internet geprint, hij doet alles behalve het goede.

Ik kan gewoon geen verbinding maken met internet. Ook niet met een standaard modem, hij is aangesloten op de COM1 poort maar bij de installatie van de modem (diagnostische gegevens geeft hij aan : De poort is al geopend)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:42:
Ik kan gewoon geen verbinding maken met internet. Ook niet met een standaard modem, hij is aangesloten op de COM1 poort maar bij de installatie van de modem (diagnostische gegevens geeft hij aan : De poort is al geopend)
Ik neem aan dat je deze geinstalleerd hebt: http://www.nokia.com/phon...p_for_Nokia_6310_3001.exe
Welk OS heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik inderdaad geinstalleerd, de softwaren moet werken onder Win98 Win2000 en XP Pro, heb jij misschien een idee ????

Verwijderd

Die kabel die jij gekocht hebt is dat een orginele kabel van Nokia zelf? Heb namelijk al van verschillende mensen gehoort dat imitatie niet werkt op de Nokia 6310/6310i.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 09:55:
Die kabel die jij gekocht hebt is dat een orginele kabel van Nokia zelf? Heb namelijk al van verschillende mensen gehoort dat imitatie niet werkt op de Nokia 6310/6310i.
Ja dit is een originele kabel van Nokia.

Alleen als hij niet doet wat ik er mee wil doen dan heb ik er niet zo heel veel aan en dan moet ik hem maar terug brengen. Ik kan wel communiceren met de Telefoon, (synchronisatie e.d) Maar ik wil hem gebruiken om via mijn telefoon naar mijn ISP te bellen. Maar hoe?? :?
Pagina: 1