Toon posts:

Probleem met OWA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na heel wat gelezen te hebben is het dan toch gelukt om het werkend te krijgen.

Alleen zit ik nog met een paar vragen waar ik niet goed uit kom, namelijk deze :

- is het mogelijk om OWA aan te passen
( dus eigenlijk hem te strippen van niet gebruikte dingen ).
op verschillende websites word alleen gesproken over redirect, frontpagina aanpassen en het toepassen in een website.

- dit is meer een algemene, welke documentatie zou ik moeten aanschaven om het geheel in orde te maken (rechten,beveiliging ed).
Er staan 2 boeken bij MS en een pockedboek ( welke ik al besteld heb ) maar het is me niet geheel duidelijk welke ik verder nog zou kunnen aanschaven.

Oja het gaat hier over Exchange 5.5 , dit draaid dus op een Nt4 server en staat op een basisschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 17:22

Arno

PF5A

Wat heb je zelf al gedaan om je OWA aan te passen :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
noppes, das dus de vraag
kan er haast geen info over terug vinden alleen maar hoe je je frontpagina kan aanpassen ed maar niet hoe je dus de rest kan ( als het kan ) aanpassen.
( of ik zoek verkeerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34

Predator

Suffers from split brain

PNS -> SA :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Software Algemeen. Je vraag past hier beter dan in Professional Networking & Servers :)
edit:
Maar dat wist je al zie ik :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar een moeilijk onderwerp om info over terug te vinden.
In de tussen tijd een gehele How 2 gevonden voor Exchange 2000 maar nog niet voor 5.5 .
Ben dus maar zelf begonnen om verandering door te voeren in 5.5, tot nu toe gaat het goed maar zou toch leuk zijn om hier over een White paper over te vinden.
En het is nog moeilijker om iemand tips te geven over studie boeken.
Pagina: 1