There are many mysteries in this universe, including me!
Als de schijven zelf (de platters) niet meer goed zijn, dan is de kans dat je het kunt recoveren erg klein.
Meestal is het zo dat als de electronica brak is, de data nog wel te redden is.
Ik ben bang dat je toch gewoon een nieuwe hdd moet kopen en de backup terugmoet zetten.
Meestal is het zo dat als de electronica brak is, de data nog wel te redden is.
Ik ben bang dat je toch gewoon een nieuwe hdd moet kopen en de backup terugmoet zetten.
Als de data zo belangrijk is en je kunt niemand vinden, probeer je het toch gewoon zelf?
Koop exact dezelfde schijf en zet de platters over.
Ik meen inderdaad eens iets gelezen te hebben over zo'n bedrijf. Mocht het me weer te binnen schieten, meldt ik me weer. Wat zegt de fabrikant trouwens? Stuur ze eens een mooie email/brief, misschien kunnen zij je helpen?
Koop exact dezelfde schijf en zet de platters over.
Ik meen inderdaad eens iets gelezen te hebben over zo'n bedrijf. Mocht het me weer te binnen schieten, meldt ik me weer. Wat zegt de fabrikant trouwens? Stuur ze eens een mooie email/brief, misschien kunnen zij je helpen?
Haha, Effe overzetten is zo gedaan zeker?
Het kan op zich wel als de koppen niet boven de platters blijven, maar dan zit je nog met stof
Het kan op zich wel als de koppen niet boven de platters blijven, maar dan zit je nog met stof
Verwijderd
Als de informatie heel erg belangrijk is en er is geen backup, zal je data-recovery moeten laten doen. Geen goedkope grap trouwens.
Terw-Dan heeft gelijk. gaat nooit lukken zo.
Als de electronica defect was wel.
Maar in jouw geval niet. Helaas.
Als de electronica defect was wel.
Maar in jouw geval niet. Helaas.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Pagina: 1