heb winxp op nieuwe HD geinstalleerd. Nu wil ik mijn documenten op mijn oude HD benaderen maar dan geeft ie aan dat het niet toegankelijk is. heb destijds ook altijd ingelogd met w8woord dus snap die beveiliging wel. maar mijn vraag is dus hoe kom ik toch bij mijn bestanden?
[rml][ XP] Documenten niet te benaderen[/rml]
(dus NTFS-rechten "nemen")
(dus NTFS-rechten "nemen")
ownership nemen.
wel simple file sharing uitzetten.
security tab daar by advanced kan je ownership nemen.
Staat ook in de search mocht je er niet helemaal uitkomen.
wel simple file sharing uitzetten.
security tab daar by advanced kan je ownership nemen.
Staat ook in de search mocht je er niet helemaal uitkomen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
blijkbaar ben ik dom maar ik kan het nergens vinden. waar kun je dat enable simple file sharing instellen? het probleem is dat ik niet de "security"tab krijg.
Verkenner -> Tools -> Folder Options -> View.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:03:
blijkbaar ben ik dom maar ik kan het nergens vinden. waar kun je dat enable simple file sharing instellen?
Het is simple file sharing uitzetten.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:03:
blijkbaar ben ik dom maar ik kan het nergens vinden. waar kun je dat enable simple file sharing instellen?
En als je de help gebruikt van windows en typt simple file sharing.
Zal deze je ook helpen.
Niet lullig bedoeld. Maar de help van XP is redelijk uitgebreid.
En zelf zoeken kan geen kwaad.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ok het was even onduidelijk omdat ik Nederlands talige versie heb. sommige termen zijn wel in het engels in de help op te zoeken en andere niet. nu is het gefixt.
Maar dit was best te vinden
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()