eitje
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Je kan plexiglas ook heel makkelijk lijmen. Je kan het ook buigen (na verhitting) of een klemsysteem onwerpen ofzo.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Gewoon lijmenVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:52:
maar hoe je het bevestigen want in geen schroeven gebruiken vind ik niet mooi
Als je 8mm plexi/lexan hebt, kun je dat makkelijk lijmen, en als je dat een beetje slim doet dan is het heel sterk.
dan met tape
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nee, geen kit. Je kan beter gewone kleurloze (doorzichtige) secondenlijm nemen denk ik. Vraag het ff bij de winkel of kijk op de verpakking.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
JA dat heb je wel maar waar je dat moet halen is ook voor mij een grote vraag
Verwijderd
al gezoekt (Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:07:
nog effe een tussen door vraag bestaat er ook gekleurde plexiglas dat is wel geinig
Verwijderd
tuurlijk bestaat er gekleurd plexi.
En lijmen gaat niet met bison kit maar met cementlijm !!
En lijmen gaat niet met bison kit maar met cementlijm !!
ik dacht dat t beste was om met chloroform(of zoiets
) te lijmen, dat loste toch een deel van het plexi op en liet dat weer uitharden
of zit ik er nou zover naast????
*burp*
zou ik niet te dicht boven gaan hangenrimpeldinky schreef op 05 september 2002 @ 15:15:
ik dacht dat t beste was om met chloroform(of zoiets) te lijmen, dat loste toch een deel van het plexi op en liet dat weer uitharden
maar er is wel zoiets jah
edit:
lezen is moeilijk...
lezen is moeilijk...
Dit word echt vrij regelmatig gepost kijk rustig rond
Verwijderd
Bij praxis kun je tegenwoordig gekleurd kunstof glas krijgen in twee maten welke weet ik zo niet uit mijn hoofd. Vraag naar de schadebo wandsysteem.
Pagina: 1