Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude telefoon met sim van werk en handsfree

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nou, kan niet zoveel kwijt in het topic om het duidelijk te maken, maar ik zit met een probleem.

Ik heb een pre-paid mobieltje van Nokia (5110), ding is oud, batterij die is snel leeg en display slechter aan het worden. Dus moet aan vervanging toe.

Op m'n werk (ben gedetacheerd bij klant) zitten ze te zeuren dat ik dat ding moet gebruiken, voicemail aan enzovoorts. Wil ik eigenlijk niet, want dat kost me geld. Kan het wel begrijpen, normaliter zit je vaak op een vaste plek, maar bij deze klant zit je bijna elke dag op een andere plek.

Dit aangekaart bij m'n baas en die hebben nu een simkaartje liggen die ik totdat het niet meer nodig is gebruiken. Dit is zeker tot het eind van het jaar en verwacht is zelfs langer.

Laat ik nu binnenkort een nieuwe auto krijgen. Had er al geen handsfree setje bij genomen omdat ik nog niet wist wat ik voor mobieltje wilde kopen, hij moet echt vervangen worden.

Probleem is, wat kan ik het beste doen. Handsfree setje moet er komen, maar dat is afhankelijk van het toestel en wil wel zo'n eentje waar je je mobiel insteekt en dan radio zachter, met speakertjes etc., dat verschilt dus per toestel. Een los toestel kopen is vet duur. Een abbo nemen en dan dat toestel nemen voor de sim van me werk vind ik ook zonde, prepaid is vaak ook kut want moet je unlocken enzo. Ik ben er niet uit wat nu het beste te doen. Dus alle hulp is welkom hoe ik dat aan kan pakken. Baas van me is liev maar niet zo lief dat hij ook ff een handsfree setje enzo wilt betalen.

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 22:47
Prepaid nemen en (laten) unlocken. Zie bijvoorbeeld www.mobiel-plaza.nl.
Kun je later nog een carkit er bij kopen. Informeer even voor welke tel. er een carkit met jou eisen beschikbaar is (zowat elk toestel denk ik) en klaar ben je.

Verwijderd

Jij moet toch van je baas bereikbaar zijn.... kan hij dan niet een mooi toestel voor je kopen? En als ie daar geen zin in hebt blijf je gewoon met dat gare ding rondlopen met de kans dat je aan het eind van de dag niet meer bereikbaar bent omdat ie leeg is.

Wat je ook kan doen is zelf (prive) lekker een goedkoop abbo nemen met telefoon en alle inkomende gesprekken van de telefoon van je baas doorschakelen naar je eigen gloednieuwe superdeluxe telefoon waar je dan ook die mooie carkit voor kan kopen, misschien een idee....

(BEN Heeft altijd wel goedkope leuke aanbiedingen, zeker in de gebieden waar het lekker werkt is het erg goedkoop en werkt het perfect, buiten de randstad zou ik goed informeren hoe het bereik is)

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Niet m'n baas, maar de klant wil dit. Dit is de oplossing van mijn baas. Maar dat doorschakelen is misschien wel een hele leuke optie. Dat doorschakelen, kost dat niets voor de ontvanger. Ik bedoel:

Gare mobiel met sim van me baas -> doorschakelen naar nieuw telefoon (met abbo)

Dit is iig een goede optie. Maar met prepaid ben ik maar 10-15 euro kwijt per maand. Ik ben helemaal niet into mobieltje en prijzen ed. Maar is dit bedrag ook ongeveer voldoende voor leuke tel en abbo? Wordt er al gek van als ik het zie al die aanbiedingen ed.