Ik heb het volgende probleem:
Computer liep niet zo lekker, dus nieuwe installatie.
Ik gooi mijn C: (boot) en E: (winXP) partitie leeg, (op D: staat win98)
start de computer opnieuw op met een bootflop, ik laad smartdrive (SMARTDRV.EXE) ik heb een partitie L: waar al mijn ongeinstalleerde software
staat die ik gebruik. Ik start de setup van XP (winnt.exe) daar vandaan.
Het eerste wat de setup gaat doen, is de bestanden tijdelijk naar een bepaalde locatie kopieeren.... dit gaat ZO VERSCHRIKKELIJK traag. ik heb geen idee waar het aan ligt, en ik heb het probleem ook niet eerder gehad... ik heb toen de installatie afgebroken en toen de setup nogmaals gestart, maar dan vanaf cdrom, en wat denk je: zelfde probleem.
Ik heb de C: en E: partitie verwijderd en opnieuw aangemaakt, hielp ook niet. bleef traag. Ik toen de installatie 1 uur door laten lopen, hij was toen op 27% van het kopieren van de bestanden.
toen de installatie afgebroken en toen met ghost een image terug gezet die ik nog ergens op een andere partitie had staan. deze werd wel heel snel gekopieerd.... conclusie: probleem ligt dus NIET aan mijn hardware voor dat iemand daar wat over gaat zeggen.
maar het probleem lijkt wel iets softwarematigs... aangezien ghost wel snel kopieerde.
Ik hoop dat iemand het probleem kent, en mij kan helpen.
configuratie:
MSI KT3 Ultra ARU / Athlon XP 2000+ / 512Mb PC333 met daaraan:
IDE raid controller:
Primary Master: 80Gb Maxtor UDMA 133
Primary Slave: 40Gb Maxtor UDMA 100
Secondary Master: 80Gb Maxtor UDMA 133
Secondary Slave: 40Gb Maxtor UDMA 100
Hier uit onstaan de volgende arrays:
ARRAY 1: 160Gb Striping (raid 0) C: (boot) D: (win98) E: (windows XP)
ARRAY 2: 40Gb (hier op staat de installatie-versie van windows XP Prof)
ARRAY 3: 40Gb
ATA 133:
Primary master: AOpen CDROM 56x (hier vandaan ook de setup geprobeerd)
Pimary slave: LG CDRW 32x10
Secondary master: LG CDROM 52x
Secondary slave: Creative DVD 12x
Computer liep niet zo lekker, dus nieuwe installatie.
Ik gooi mijn C: (boot) en E: (winXP) partitie leeg, (op D: staat win98)
start de computer opnieuw op met een bootflop, ik laad smartdrive (SMARTDRV.EXE) ik heb een partitie L: waar al mijn ongeinstalleerde software
staat die ik gebruik. Ik start de setup van XP (winnt.exe) daar vandaan.
Het eerste wat de setup gaat doen, is de bestanden tijdelijk naar een bepaalde locatie kopieeren.... dit gaat ZO VERSCHRIKKELIJK traag. ik heb geen idee waar het aan ligt, en ik heb het probleem ook niet eerder gehad... ik heb toen de installatie afgebroken en toen de setup nogmaals gestart, maar dan vanaf cdrom, en wat denk je: zelfde probleem.
Ik heb de C: en E: partitie verwijderd en opnieuw aangemaakt, hielp ook niet. bleef traag. Ik toen de installatie 1 uur door laten lopen, hij was toen op 27% van het kopieren van de bestanden.
toen de installatie afgebroken en toen met ghost een image terug gezet die ik nog ergens op een andere partitie had staan. deze werd wel heel snel gekopieerd.... conclusie: probleem ligt dus NIET aan mijn hardware voor dat iemand daar wat over gaat zeggen.
Ik hoop dat iemand het probleem kent, en mij kan helpen.
configuratie:
MSI KT3 Ultra ARU / Athlon XP 2000+ / 512Mb PC333 met daaraan:
IDE raid controller:
Primary Master: 80Gb Maxtor UDMA 133
Primary Slave: 40Gb Maxtor UDMA 100
Secondary Master: 80Gb Maxtor UDMA 133
Secondary Slave: 40Gb Maxtor UDMA 100
Hier uit onstaan de volgende arrays:
ARRAY 1: 160Gb Striping (raid 0) C: (boot) D: (win98) E: (windows XP)
ARRAY 2: 40Gb (hier op staat de installatie-versie van windows XP Prof)
ARRAY 3: 40Gb
ATA 133:
Primary master: AOpen CDROM 56x (hier vandaan ook de setup geprobeerd)
Pimary slave: LG CDRW 32x10
Secondary master: LG CDROM 52x
Secondary slave: Creative DVD 12x