"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
oogjes open, snaveltjes dicht
Hahaha, dat kan je inderdaad zo zeggen.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:21:
Dit riekt naar het installeren van dingen zonder dat de gebruiker hier toestemming voor geeft. Wat is precies de bedoeling hiervan?
Nochtans gaat het hier om gebruiksgemak en is de bedoeling om elke keer bij het opstarten via START - Programma's - Opstarten - Snelkoppling vb programma
Dat dit weer de key toevoegt aan het register. En dit ELKE keer weer doen of proberen.
Enig idee hoe? Of voorbeeldje? (scrshot?)
registe /s ? Wat doet dat?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wel hetgeen ik vertelde, daarmee eindigt het 'nut'. Welke code doet dit bestands wiens naam bekend is toevoegen aan het register?Rataplan schreef op 04 september 2002 @ 16:54:
Ben ook wel benieuwd naar het nut hiervan... Vooral omdat je blijkbaar geen gecompileerd proggel in je startup wil zetten - anders kan je het natuurlijk prima met VB af. Vertel
Het is inet voor mij dat ik het zou doen, maar we proberen toch zoiets knullig in elkaar te steken.
Verwijderd
Met "regedit /s hupeldepup.reg" kun je een .reg file automatisch (dus zonder vragen van wilt u dit invoegen) in het register importeren.
Dus precies wat je wil hebben toch??
PS. Je bent toch geen trojan aan het maken he?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 18:32 . Reden: Had nog een vraagje! ]
Ik vind het wel boeiend om viruscode te analyseren, soms zou het een tweede leonardo Da vinci kunnen zijn. Verbazend wat een idee dat die mensen zijn opgekomen om het zus of zo te doen, schitterend soms !
merci voor het commando, tzal nu met een c# ook wel lukken peis ik.
Das toch veel simpeler?