Ok mijn pa heeft nu 2.5 jaar een LG Studio works LS570, Nu zat daar een beetje in
dus hebben we hem gisteravond compleet opengedraaid. Alles ging goed en hij deed het ook nog gewoon
maar, nu werd ik vanochtent wakker en deed ik de computer aan... er zitten 2 drukpunten in en opeens ook 1 grote witte lijn (horizontaal over heel het scherm...)ik schat em op een 1/2 mm dik... Weet iemand wat er mis is ? ikzelf heb het vage (en trieste) vermoeden dat m'n blacklite dood is
Verwijderd
Als je backlight dood is, heb je geen zwarte streep, maar is de boven of onderkant donker. Ik denk dat je een rij of meerdere rijen dode pixels hebt (heeft onze koffie automaat sinds deze week ook haha).
2.5 jaar -> je hebt standaard 3 jaar garantie op een monitor, dus als er niks te zien is dat je hem hebt opengedraaid zou ik hem heel snel terugbrengen, voordat je er meer aan gaat prutsen en het wel héél duidelijk wordt dat je hem hebt opengeschroeft.
2.5 jaar -> je hebt standaard 3 jaar garantie op een monitor, dus als er niks te zien is dat je hem hebt opengedraaid zou ik hem heel snel terugbrengen, voordat je er meer aan gaat prutsen en het wel héél duidelijk wordt dat je hem hebt opengeschroeft.
Verwijderd
Dan is het een rij dode pixels die niet draaien (ok dit klinkt erg vaag besef ik). Je hebt meerdere soorten TFT, bij de iets oudere staan pixels altijd "aan" als ze kapot zijn, wat vaak ergernis oplevert omdat dit wit is. Bij de wat nieuwere staan ze standaard "uit", dus zwart als ze stuk zijn. Bij weer andere zie je alleen de kleur die kapot is (bijv rood) als het scherm zwart is en andere doet een kleur het niet als deze kapot is...
Nu ja, erg wazig verhaal is dit geworden, al met al, de ene TFT is de andere nog niet...
Nu ja, erg wazig verhaal is dit geworden, al met al, de ene TFT is de andere nog niet...
waarom heb je hem dan in godsnaam opengedraaid? Ik denk dat je ergens tegen aan bent gekomen zodat er ergens een contactje los is gegaan. Hetzelfde heb ik ook wel es met oude horloges gehad. Het lcd schermpje zit aangesloten met een soort flatcable.. als je dat los maakt en vervolgens weer vast gebeurt het ook wel es dat je ineens een rij van de cijfertjes niet meer zit.. zal wel een stofje tussen zitten oid..
Ik zou als ik jou was gewoon voor garantie terug brengen heb je nog kans dat ie het zomenteen weer helemaal goed doet zonder er voor te moeten betalen. En wie wil dat nou niet
Wat zat er nou inOk mijn pa heeft nu 2.5 jaar een LG Studio works LS570, Nu zat daar een beetje in
beestje
effe een picje
ik heb LG ff gemaild hoeveel jaar garantie ze claimen en ik hoop daar een nieuwe monitor uit te halen, alleen jah, het is een ouder type en deze zijn niet meer in productieTwoR schreef op 04 september 2002 @ 16:13:
Ik zou als ik jou was gewoon voor garantie terug brengen heb je nog kans dat ie het zomenteen weer helemaal goed doet zonder er voor te moeten betalen. En wie wil dat nou niet
Verwijderd
Voor monitoren:
Teleplan LG Helpdesk
Tel.: 076-503 91 10
Fax: 076-503 90 01
E-mail: lg@teleplan.nl
Hier vindt u een on-line Reparatie-/Omruilformulier voor uw LG monitor dat volledig ingevuld met een simpele druk op de "Verstuur"-knop naar de Teleplan LG Helpdesk wordt verzonden. U kunt het natuurlijk ook uitprinten ("Print") en ingevuld naar ons toesturen per fax of post.
U kunt ook een bezoek brengen aan de sites van de "official LG dealers" voor meer informatie:
www.compac.nl of www.acal.nl
zo van de site gejat
bel gewoon efkez
Teleplan LG Helpdesk
Tel.: 076-503 91 10
Fax: 076-503 90 01
Hier vindt u een on-line Reparatie-/Omruilformulier voor uw LG monitor dat volledig ingevuld met een simpele druk op de "Verstuur"-knop naar de Teleplan LG Helpdesk wordt verzonden. U kunt het natuurlijk ook uitprinten ("Print") en ingevuld naar ons toesturen per fax of post.
U kunt ook een bezoek brengen aan de sites van de "official LG dealers" voor meer informatie:
www.compac.nl of www.acal.nl
zo van de site gejat
bel gewoon efkez
Beste Meneer Kingma,
monitoren hebben inderdaad drie jaar garantie.
Neemt U alstublieft contact op met:
Teleplan LG Helpdesk
Tel.: 076-5039110
Tel.: 076-5039100
Vriendelijke groeten,
M. Olivier
JOEPIE! me pa gaat vanavond maar ff belluh
monitoren hebben inderdaad drie jaar garantie.
Neemt U alstublieft contact op met:
Teleplan LG Helpdesk
Tel.: 076-5039110
Tel.: 076-5039100
Vriendelijke groeten,
M. Olivier
JOEPIE! me pa gaat vanavond maar ff belluh
Pagina: 1