Check dit en help mee!
gaat dat niet _precies_ hetzelfde als een printer delen? 
edit:
dus nie...
dus nie...
Verwijderd
Hey,
jah je kan hem wel delen gewoon poort veranderen naar je computer waar je je scanner op hebt bijv.
\\computer1\scanner
je moet natuurlijk wel je scanner softwaRE INSTALEREN
jah je kan hem wel delen gewoon poort veranderen naar je computer waar je je scanner op hebt bijv.
\\computer1\scanner
waar moet ik die poort veranderen op de pc waar ie aangesloten is of op een client ?Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:12:
Hey,
\\computer1\scanner
wat voor software moet ik installeren
de drivers natuurlijk maar wat nog meer ?
Check dit en help mee!
Verwijderd
Bij sommige scanners wordt hiervoor software meegeleverd. Zo kun je alle HP scanners delen met de HP prec. scan pro 3. Onder XP kun je alleen bestanden en printers delen. Er bestaan overigens ook netwerk-scanners, net zoals je netwerkprinters hebt.
oke
kun je het wel doen met een ander programmatje ?
de scanner is umax 1100 en ik heb er geen extra software bijgekregen als drivers en foto bewerkings software.
kun je het wel doen met een ander programmatje ?
de scanner is umax 1100 en ik heb er geen extra software bijgekregen als drivers en foto bewerkings software.
Check dit en help mee!
Weet iemand die software te vinden om ff te downloaden? Ik kan m bij HP nergens vinden! Kheb n HP 4300c die ik graag wil delen over n netwerkje!Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:16:
Bij sommige scanners wordt hiervoor software meegeleverd. Zo kun je alle HP scanners delen met de HP prec. scan pro 3. Onder XP kun je alleen bestanden en printers delen. Er bestaan overigens ook netwerk-scanners, net zoals je netwerkprinters hebt.
Pagina: 1