Toon posts:

Suse booten (installatie) Sun SparcStation 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren de iso disc1 gedownload van Suse. het is de bedoeling dat Suse geinstalleerd wordt op mijn Sun ss5. De iso is met behulp van Nero gebrand op cd.

De plextor in de ss5 staat op id 2. Ik dus met behulp van het boot commando de hele parameter riedel ingegeven 'boot .../iommu/sbus...' etc (weet 'm even niet uit mijn hoofd). De plextor gaat op dat moment draaien en werken maar booten ho maar. Dat begrijp ik dus effe niet. De cd-rom pakt wel de disc op...dat zie je en hoor je maar echt booten nee, hoor....

Ditzelfde probleem maar dan met de Solaris cd's.

Brand ik nu de cd's verkeerd (Nero-> File, burn image..) of is de id verkeerd of wat dan ook...ik weet 't niet meer. Iemand van jullie enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...Solaris cd's ook gedownload als iso

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wil je voortaan gebruik maken van dit knopje Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif ipv achter elkaar te posten? :)

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13

OgWok

U.N.C.L.E.

Is de Plextor een oude jongen? Gebeurd nog wel eens dat "oudere" cdrom's een zelf gebrande cd niet/moeilijk willen lezen.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een Plex 40. Nog niet eerder problemen gehad met het booten van zelf gebrande cd's.