Toon posts:

videokaart aansluiting voorzien van pinnetje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iem. die mij een advies kan geven:

Weggooien is al langs geweest

nl. het is een G-force 2 mmx 400 64 mb + tv out
het zit zo: met een testmonitor gekeken wat er aan de hand was maar wat bleek dat er een pennetje van de mannetje aansluiting inzat maar zit zo diep dat het met een pincet niet uitgaat
help help

Verwijderd

Lekkere dudelijke topic titel, en je zegt weggooien is al langs geweest. Betekend dit dat je al een topic met hetzelfde probleem hebt geopend?

Kan je de aansluiting niet demonteren?

trouwens, dit hoort echt niet in AV thuis.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Connector omsolderen van een andere videokaart.

Tevens hoort dit topic thuis in V&B, waar het nu ook heen gaat. Hoe lang leven dit topic daar heeft weet ik ook niet.

Move AVH -> V&B

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Ook maar topictitel editted.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Even pruts modus:

Als je een oude monitor hebt, of een oud vga verlengsnoertje, kan je misschien proberen om in het corresponderende gaatje van de female een stukje aluminiumfolie te frutten. Als je hem bijna heb opgevuld, maakt het weer contact op het moment dat je hem er weer in steekt.

Huidige monitor kan je natuurlijk ook gebruiken, maar ik neem geen verantwoordelijkheid over bovengenoemde oplossing :)
(Dan hebben we straks een post "Er zit een stukje zilverpapier in mijn female connector van mijn gloedjenieuwe Iiyama xxxx en het zit te diep om het eruit te halen met een pincet")

Ennuhh... Volgende keer minder hard drukken en vooral niet forceren! ;)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Idee : Iets van dezelfde dikte als het pinnetje zoeken, en een MINISCUUL drupje secondenlijm erop doen (eventueel eraf vegen) daarna erin stoppen en hopen dat ie niet vastgeplakt zit aan het plastic. Als dit zo is eerst aan het asje draaien ipv trekken.... misschien.... misschien lukt het !

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Met een magneet misschien, als je een beetje een sterke magneet hebt tenminste

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor het meedenken

reeds opgelost, heb het pennetje zover door kunnen drukken dat hij weer gebruikt kan worden en doet het weer als vanouds

dank dank

ps wist geen andere topic te bedenken

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je kan ook het achterklepje van de connector lospeuteren (indien mogelijk), kan je van daaruit met een speld het pinnetje eruit duwen. Of smelt een naald iets onder een hoek door die achterdeksel heen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1