Ik weet niet of ik hier goed zit maar is het niet mooier als je in de devSchuur verschillende fora maakt voor de programmeertalen. Een stuk waar je kunt praten over PHP, een voor ASP, een voor VisualBasic enz. Ik zit me nu heel de tijd rot te zoeken naar php onderwerpen maar de zoekfunctie werkt niet zo lekker mee helaas (maar dat komt in de toekomst vast wel goed
).
Daar zijn de tags toch voor?
De search komt vanzelf wel goed, dus dat is IMHO geen reden om het op te splitsen.
De search komt vanzelf wel goed, dus dat is IMHO geen reden om het op te splitsen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Niet genoeg animo voor alle programmeertalen, en zoiets (Programming en Webscripting in apart forum) is al n's geweest, maar liep totaal in de soep, en dan bijkomend dat als je alles gaat opsplitsen je zo weer aan 10 nieuwe forums zit. (PHP,ASP,CF,MySQL,PostgreSQL,C,C++,Assembly,Python,Java and so on ).
Dat is waar ja, dan krijg je wel onwijs veel forums. Ik hoop dat de zoekfunctie snel werkt, als ik zoek op [php] krijg ik heel veel resultaten maar het bladeren werkt niet.
Bladeren werkt niet? Doe eens toelichten ajb
Bericht hierboven
nee, we gaan de devschuur niet splitsen 
verklaring: been there done that, didn't work
tnx voor het idee iig
tnx voor het idee iig
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dan kun je ieder forum wel gaan splitsen en houd je 4000 forums over, elk met hun eigen Mod. Dat gaat problemen geven tijdens de jaarlijkse BBQ, om over het kerstpaket nog maar te zwijgen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nog een leuke: Wat noem je een programmeertaal: Is Nice een programmeertaal opzich, of is het een 'dialect' van Java? Is C++ een aparte taal van C?
Leuk man, krijg je minstens 3k aan fora voor elke gedocumenteerde taal op het web, maar het kan ook zo 5k zijn als je de grens van dialecten hoger legt
Leuk man, krijg je minstens 3k aan fora voor elke gedocumenteerde taal op het web, maar het kan ook zo 5k zijn als je de grens van dialecten hoger legt
Of een indeling zoals op http://forums.devshed.com/index.php is dat geen idee??
Als je op die manier gaat werken zoals daar dan komen er veel fora op GoT, aangezien dat dan niet alleen voor P&W zal gelden maar voor nog meer onderdelen binnen got.wustenveld schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
Of een indeling zoals op http://forums.devshed.com/index.php is dat geen idee??
D2k schreef op 04 september 2002 @ 14:53:
nee, we gaan de devschuur niet splitsen
tnx voor het idee iig
/herhaling
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1