Default blanke hetero
volgens mij wel id maybe staan je instellingen niet goed bij drivers
hehe die drivers zijn wel ok id ik zie die nature demo ook met deto 23.11MisteryMan schreef op 04 september 2002 @ 14:19:
Nieuwer dan 40.41?
Heeft het misschien iets te maken dat ik Anti-Alliasing uit heb staan?
Default blanke hetero
De Nature benchmark doet het volgens mij niet op de GF4MX, wel op de TI serie...
They made me do it.
jepTom S. schreef op 04 september 2002 @ 14:23:
De Nature benchmark doet het volgens mij niet op de GF4MX, wel op de TI serie...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:52
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
de mx versie van de gf4 mx is maar dx7 compilant, de ti versie dx8.1..
Geforce4MX ondersteund dit inderdaad niet wegens ontbreken van Pixel shaders en "weet ik effu niet shaders"
Vandaar dat een ge4MX onder andere ook langzamer is dan een geforce3 ti200 bijvoorbeeld.
Vandaar dat een ge4MX onder andere ook langzamer is dan een geforce3 ti200 bijvoorbeeld.
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Maar als je de demo doet en hem dan selecteerd, dan loopt ie volgens mij wel, alleeen niet optimaal.
Verwijderd
Vertex Shadersnoltha schreef op 04 september 2002 @ 14:26:
Geforce4MX ondersteund dit inderdaad niet wegens ontbreken van Pixel shaders en "weet ik effu niet shaders"
daarom heb ik ook een Ti200 gekocht ipv een Gf4mx kaart
jepz, vertex en pixel shaders, die zitten in de gf3 en gf4ti + radeon 8500 en UP (ook xabre 400
) en die geven je die moooooie nature demo oa.
dat is namelijk een directx 8 feature...en aangezien die kaarten fully dx 8 hardware compliant
zijn kunnen ze dat...de gf4mx is een directx 7 kaart...soort van opgevoerde gf2ti en kan het dus niet laten zien...wel emuleren dacht ik maar weet niet zeker ...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
No offense maar aan de eerste antwoorden zie je wel dat er veel noobs rondhangen hier
En dit is een correct antwoord.Yonni schreef op 04 september 2002 @ 19:10:
jepz, vertex en pixel shaders, die zitten in de gf3 en gf4ti + radeon 8500 en UP (ook xabre 400) en die geven je die moooooie nature demo oa.
dat is namelijk een directx 8 feature...en aangezien die kaarten fully dx 8 hardware compliant
zijn kunnen ze dat...de gf4mx is een directx 7 kaart...soort van opgevoerde gf2ti en kan het dus niet laten zien...wel emuleren dacht ik maar weet niet zeker ...
Eindelijk iemand zonder flames naar de MX440/420/460.
klopt, de test/bench doet 3dmark het niet maar als je het demo bekijkt zal je zeker weten een nature beeld krijgen.Yonni schreef op 04 september 2002 @ 19:10:
...
kan het dus niet laten zien...wel emuleren dacht ik maar weet niet zeker ...
Hier het zelfde probleem dus eigenlijk met mijn videokaart, die ondersteund de boel ook niet, maar kan het wel emuleren, en het gaat dan ook niet zo redelijk vloeiend @ 1024x768... wel op 640x480 maar daar hebben we het niet over
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
IDDparagon schreef op 04 september 2002 @ 20:47:
No offense maar aan de eerste antwoorden zie je wel dat er veel noobs rondhangen hier
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Pagina: 1