Ik heb nl een probleem met de onboard geluidskaart. WinXP kan deze niet herkennen en dus ook de drivers niet installeren.
Dit zijn de specs die ik kan achterhalen:
-microATX
-Slot 1 + socket 370(?)
-Celeron 233 zit daar in
-3 dimm sloten pc66/100
-1 pci
-1 isa
-1 serieel
-2 ide udma66
-2 USB
-VGA onboard (winXP herkent m als Sis530/620) AGP 8MB
-sound onboard. op de (vermoedelijke) geluids-chip staat: (muzieksleutel)oun(muzieknoot) PRO. Daar onder het nr: HT8738am/pci.
-Sis5595 chip (southbridge???)
-andere chip zitten koelribben op met daar op de tekst: Xcel2000
-AMIbios
-een merkje dat luidt: FC (met in die "c" nog een kleinere "c".
Ik vermoed dat dit een FIC plankie is, maar op de site en op de mobo search engine heb ik m niet kunnen vinden. Hij lijkt op de FIC KW31: http://iceberg.pchomeworl...c/L3Stat.asp?Part=MB66542
alleen dan zonder amr, slechts 1 pci en voedingsconnector parallel aan slot1.
Toen ik m kreeg deed deze het wel, ik heb alleen WinXP er op gezet na een format. Stom genoeg vergeten te kijken naar de driver die er toen nog wel op stond....
Tnx
Dit zijn de specs die ik kan achterhalen:
-microATX
-Slot 1 + socket 370(?)
-Celeron 233 zit daar in
-3 dimm sloten pc66/100
-1 pci
-1 isa
-1 serieel
-2 ide udma66
-2 USB
-VGA onboard (winXP herkent m als Sis530/620) AGP 8MB
-sound onboard. op de (vermoedelijke) geluids-chip staat: (muzieksleutel)oun(muzieknoot) PRO. Daar onder het nr: HT8738am/pci.
-Sis5595 chip (southbridge???)
-andere chip zitten koelribben op met daar op de tekst: Xcel2000
-AMIbios
-een merkje dat luidt: FC (met in die "c" nog een kleinere "c".
Ik vermoed dat dit een FIC plankie is, maar op de site en op de mobo search engine heb ik m niet kunnen vinden. Hij lijkt op de FIC KW31: http://iceberg.pchomeworl...c/L3Stat.asp?Part=MB66542
alleen dan zonder amr, slechts 1 pci en voedingsconnector parallel aan slot1.
Toen ik m kreeg deed deze het wel, ik heb alleen WinXP er op gezet na een format. Stom genoeg vergeten te kijken naar de driver die er toen nog wel op stond....
Tnx