• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-02 15:20
Geen idee of dit probleem vaker is voorgekomen, maar ik heb ff geen zin om in voorgaande thread(s) te gaan spitten... dit is iig het geval:
(heb ook al gepost in http://gathering.tweakers...message/15017609#15017609, maar daar loopt het niet echt storm met de reacties)

Vorige week een Napa 380 voor m'n broertje bestelt, gister gekomen, gelijk maar een ceedeetje gebrand. Gewoon met discjuggler 4 albums in de root gefikt, in het ding gedouwd en luisteren maar.... dacht ik

Zet ik hem aan zegt ie van : Mp3 Cd.... Reading TOC... Albums[000] Mp3[000]... no mp3 (of iets dergelijks, zit nu op werk en heb ding niet bij me.)

Ik denk F*ck.. wat heb ik verkeerd gedaan? Poging twee dan maar... i.p.v een meegelverd platinum cd'tje de orginele gefikt, 3 albums erop, wie weet. Dus niet. Zelfde probleem.

Poging 3. Audio cd branden. Vier tracks. Speelt ie perfect af. ik denk WTF? Ding kapot? Of toch verkeerd gebrand?

In twee woorden: Help! (me).

Oh ja, het ding ligt plat als ie de TOC inleest, das het dus niet

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
ja mooi hoor. Op dat cd'tje wat erbij zat zeker, hier ook niet gelukt.. Gewone goeie cd'r's kopen, van die kleintjes, waar ook geen 205 mb ofzo opkan, want da's teveel.. opnieuw branden, mp3's kun je gewoon iso branden in mapjes, en werken gaat het wel dan..

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

hee.. ik heb die napa ook, nu een maand of 2, en ik heb maar zelden last van read errors.. 1 of 2 keer gehad.. maar dat was als ie een keer n klap had gehad..

ik brand die ctjes niet, daar heb ik mn broer voor ;) (zeepoog), en gaat prima, hoewel de meegeleverde cd het niet deed.. maar dat kwam waarschijnlijk omdat dat een 200mb cdtje was, terwijl 180 'normaal' is..

tss.. broer is nogal wakker.. beetje dubbel verhaal nu.. maarja..

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-02 15:20
hhmm die cd's die erbij zitten zijn idd 245 mb ofzo... beetje vaag als ze die meeleveren als ze het toch niet doen.

maar goed, 'k zal eens wat andere proberen.

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Hier deed het bijgeleverde cdretje het gewoon hoor.

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

hier dus niet, ik dacht eerst dat het aan mn napa lag, maar aangezien het cdtje het ook niet in Zeepoog zijn apparatuur deed heb ik m toch maar ten dode opgeschreven ;(
Pagina: 1