q3 mapping contest

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

o n nog en vraag moet ut een echte dm / tdm map worden of is een ra3 map ook oke?

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

hmmm..... nah, ik doe niet mee, als je er een maand over mocht doen wel :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:20:
o n nog en vraag moet ut een echte dm / tdm map worden of is een ra3 map ook oke?
gewoon wat items in flikkeren :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 13:57:
Denk je dat je zo snel een contest kan houden dan??? Wat d9 je van inspiratie opdoen. Dat doe je niet in een paar uur hoor
lol. speedmaps worden in 3 uur gamaakt en bedacht komen de mooiste dingen uit bij pro's

btw ik doe helemaal mee en begin nu :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:57:
[...]

lol. speedmaps worden in 3 uur gamaakt en bedacht komen de mooiste dingen uit bij pro's

btw ik doe helemaal mee en begin nu :)
idd, maar die mensen zijn echt de top, mensen als QKQ, PJW, Castle enzo, maar ik betwijfel of jullie ze kennen :P

maar... ik heb nu nog geen antwoord, bolleh, waar word er op gerate? LOD of Gameplay? of gewoon beide?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 18:02 . Reden: maar... ]

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Gecompiled en wel??? waar heeft ie het over?ik wil best aan een contest meedoen, maar vanaf de tweede zin ben je me kwijt.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Verwijderd

RenOfHeavens schreef op 04 september 2002 @ 18:59:
Gecompiled en wel??? waar heeft ie het over?ik wil best aan een contest meedoen, maar vanaf de tweede zin ben je me kwijt.
compilen = speelbaar maken, net zoals je een code eerst moet comilen voordat heet iets bruikbaars word
als je mapped en het saved krijg je een .map die je kan editten, maar dan moet je alles compilen (lighting enzo) voordat het speelbaar is

maar als je nooit gemapped hebt (voor q3) word het moeilijk, zeker met bolleh, ik en serrver erin

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 12:33
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:00:
[...]

idd, maar die mensen zijn echt de top, mensen als QKQ, PJW, Castle enzo, maar ik betwijfel of jullie ze kennen :P

maar... ik heb nu nog geen antwoord, bolleh, waar word er op gerate? LOD of Gameplay? of gewoon beide?
combo he, een supermooie map zonder gameplay is nix aan, een super gameplay map met alleen vierkante kamers is ook nix ;)

let wel he mensen, 5 textures is erg weinig, je moet dus lekker vindingrijk zijn :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:10

Virgil

We're not alone

IK DOE MEEE.

Niemand mapped zoals ik.
Heb een style ontwikkeld.

Yell see.

ofcourze is dit niet een stukje eigendunk of om te zeggen dat ik unbeatable ben maar het gaat denk ik tussen caspian en bolleh spannen omdat ik gezien heb op campzone wat caspian mee bezig is >:)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• bolleh
SeRRveR schreef op 04 september 2002 @ 22:29:
IK DOE MEEE.

Niemand mapped zoals ik.
Heb een style ontwikkeld.

Yell see.

ofcourze is dit niet een stukje eigendunk of om te zeggen dat ik unbeatable ben maar het gaat denk ik tussen caspian en bolleh spannen omdat ik gezien heb op campzone wat caspian mee bezig is >:)
heheh nou benk benieuwd ;) maargoed die zal wel meer dan 5 textures gebruikt hebben ;)

anyways de lijst tot nu toe:

Bolle
Appel
Caspian
z3n
Romar aka Psych0F0x
Serrver

• bolleh
trouwens eh caspian heb jij icq/msn? anders moet je me me ff contacten, raar dat ik je nooit gesproken heb enzow weetje, nu onder het mom van "keep your friends close, but keep your enemies even closer" dan :Y)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik ben bijna klaar met het grote gedeelte van de gameplay. het wordt een kleine map. En het heeft een leuke easteregg die je _nooit_ tijdens het gewone spelen zult opmerken.
Of je moet een genie zijn oid.

Ik ga even kijken welke wapens leuk spelen op deze map. En dan ga ik verder werken aan de art.

• bolleh
ok we hebben nu 6 deelnemers en daar blijft het bij.

volgende week donderdag moeten de maps dus af zijn. iedere deelnemer plaatst zijn map online zodat de anderen de maps kunnen downloaden. ieder speelt en bekijkt elke map volgende week vrijdag en stuurt naar mijn email(L_Ramdjan@hotmail.com) zijn top 3(eigen map mag je niet nomineren) voor het einde van de dag.

de puntenverdeling is als volgt:
nummer 1 krijgt 6 punten
nummer 2 krijgt 3 punten
nummer 3 krijgt 1 punt

voldende week zaterdag als ik dus alle scores binnenheb zal ik ze in dit topic plaatsen en hebben we dus de eindscore :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

SeRRveR schreef op 05 september 2002 @ 00:07:
En het heeft een leuke easteregg die je _nooit_ tijdens het gewone spelen zult opmerken.
Of je moet een genie zijn oid.
Misschien een domme vraag, maar wat is dan de fun van de Easteregg? moet je de map editten en dan pas zie je dat map in de vorm van jouw nickname gebouwd is, ik noem maar wat? :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

m'kay :) dan ga ik weer eens verder

• bolleh
Dark Blue schreef op 05 september 2002 @ 13:09:
[...]

Misschien een domme vraag, maar wat is dan de fun van de Easteregg? moet je de map editten en dan pas zie je dat map in de vorm van jouw nickname gebouwd is, ik noem maar wat? :P
tis toch niet leuk als je het al meteen de 1e keer ontdekt?
bij mij komt er waarschijnlijk ook iets verborgen in maar wat precies weet ik nog niet

• Virgil

Virgil

We're not alone

Dark Blue schreef op 05 september 2002 @ 13:09:
[...]

Nee dat is het niet.
Je kan het ingame zien maar dan moet je gaan lopen cheaten.
En het is ook niet mijn nickname.

Hint: >:)

edit:

Bolleh weet het inmiddels :D

• bolleh
tis idd een leuke maar tvalt niet snel op ben ik bang, maar das ook wel leuk natuurlijk

ff 2 shots van de map waar ik aan werk(nog zonder enige vorm van belichting oid, 3 textures gebruikt):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got4.jpg

|:( ;)

• Virgil

Virgil

We're not alone

ff je bericht wijzigen is 2x got3.jpg :p

• SD5k
  • Laatst online: 21-01 15:55

SD5k

>4&X

Waarom gebruiken jullie niet wat meer textures?

ik zie het leuke van weinig textures nou niet echt.... naja, misschien loopt ie dan wat lekkerder... maar verder...

• bolleh
Thelema schreef op 06 september 2002 @ 12:41:
Waarom gebruiken jullie niet wat meer textures?

ik zie het leuke van weinig textures nou niet echt.... naja, misschien loopt ie dan wat lekkerder... maar verder...
omdat het juist een uitdaging is om weinig textures te gebruiken...

bovendien hebben we nog bijna een week om er iets moois van te maken, en dat ben ik van plan :)

Verwijderd

idd, uit de geo compo (van het q3w forum) kwamen zeker mooie dingen

• SD5k

SD5k

>4&X

ik zal ze iig allemaal proberen als ze klaar zijn.... misschien kan iemand er een custom map servertje mee opzetten?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ze krijgen bot support ik denk dat je ze individueel moet uitproberen tegen bots.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:58

Leejow(saait)

Blater

hmmz ik ben met nieuwe bot begonnen >:) ben nu bezig met modellen van "Dedorer" >:)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Lol.
Jij bent dus een coder.
En welkom op dit forum.
Mag ik je wijzen op de faq's
Have fun :)

• bolleh
even een paar verse screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/got13.jpg

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

SeRRveR schreef op 07 september 2002 @ 16:01:
Lol.
Jij bent dus een coder.
En welkom op dit forum.
Mag ik je wijzen op de faq's
Have fun :)
Dank voor de intro, ja ik heb deze 5 maanden geleden gelezen, dit is een nieuwe nickname mijn eerste was Leosite maar sinds pass retrieval niet werkt heb ik maar een nieuwe gemaakt..
dankjewel _/-\o_

Coden jullie de maps trouwens of Radiant gebruikers?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Radiant gebruikers :)

Maar ik ben nog lerende om MODS te coden en niet maps. Om maps te coden is een beetje veel werk.

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Ja lijkt mij ook cool keer een grote mod maken voor Quake3 of een versie eerder...
ik hou het eerst maar op de wat makkelijkere dingen he?

Verwijderd

doe dat maar ja
begin eens met een simpele kamer, dan een grotere kamer met meerdere spawnpoints en wapens/ammo
maak dan een botfile ervoor en speel wat
maak dan een klein level met bv 4 kamers ofzo + botfile
maak dan een klein openlucht leven (space oid) + botfile
ga dan expirimenteren met brushes en gameplay ideeen enzo
en begin dan met een map die je van plan bent te releasen

hier heb ik trouwens een jaar over gedaan (ik map nu +- 2 jaar)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik heb er dankzij hulp van Caspian en Bubba 1 jaar over gedaan.

Verwijderd

btw, Bolleh, die textures van jou zijn echt zo mooi :D

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Dude! Dat ziet er :9~ uit!
*valt flauw*

Verwijderd

ok, als ze het doen, hier ook 2 onduidelijke screens van mijn map:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/casp1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/casp2.jpg

dit is dus de stijl van mijn map, duidelijk anders als die van SeRRver en Bolleh

ik ben inmiddels al weer verder, het halve dak staat erop, en ik ben van plan om het ook een semi space map te maken (dus een vliegende tempel ofzo)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2002 22:02 . Reden: ff toegevoegt ]

• bolleh
lol kwerd op een gegeven moment echt helemaal gek van al die jumppads en die stralen waarlangs je dus vliegt als je een jumppad gebruikt :o
t zijn allemaal cilinders met imho te weinig polygonen, gaat dus nog voor het einde vervangen worden door dense of very dense cilinders(vloeiender lijnen enzo)

Verwijderd

bolleh schreef op 07 september 2002 @ 22:46:
lol kwerd op een gegeven moment echt helemaal gek van al die jumppads en die stralen waarlangs je dus vliegt als je een jumppad gebruikt :o
t zijn allemaal cilinders met imho te weinig polygonen, gaat dus nog voor het einde vervangen worden door dense of very dense cilinders(vloeiender lijnen enzo)
wel op de fps letten, dat schiet snel omhoog met veel curves

[edit]
ik ga nu pitten, aangezien het morgen zondag is en zondagen altijd saai zijn zal ik morgen weer gaan mappen

trustuh

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2002 23:38 . Reden: good fight - good night ]

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

ugh ben ook maar eens met radiant aan de slag gegaan, geen slecht programma. Nu maar eens wat mooie textures gaan maken in PS oid.

iemand trouwens een suggestie voor mijn char? ben een beetje laag aan ideën

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Leejow(saait) schreef op 08 september 2002 @ 14:22:
ugh ben ook maar eens met radiant aan de slag gegaan, geen slecht programma. Nu maar eens wat mooie textures gaan maken in PS oid.

iemand trouwens een suggestie voor mijn char? ben een beetje laag aan ideën
Misschien een EVIL map??? Kerkers, donkere hoeken enz......

Zo was mijn eerste map ongeveer, ik ben nu bezig met een andere map, namelijk: Evil_Vonderswijde, (tenminste, zo heet ie nog tot nu toe) Vonderswijde is een zwembad bij mij in de buurt en ik ga em ongeveer namaken (Ik ben er al een jaar 1, 2 misschien niet meer geweest maarja....) Als m'n map klaar is dan zet ik em wel in 'Spielerij' ;)

Last.fm |

Verwijderd

er zijn al genoeg evil maps, daarom maak ik voor de verandering eens een fantasy map :)
vorige serieuse was een quickie (6 textures in totaal, simpel 4kant, low graphity)
en daarvoor een grenade only tech map, met lekker veel gaten in het plafon en vloer enzo

dus wees lekker creatief zijn

• bolleh
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:43:
er zijn al genoeg evil maps, daarom maak ik voor de verandering eens een fantasy map :)
vorige serieuse was een quickie (6 textures in totaal, simpel 4kant, low graphity)
en daarvoor een grenade only tech map, met lekker veel gaten in het plafon en vloer enzo

dus wees lekker creatief zijn
true maar ik vind dat het belangrijkst dat ik plezier heb als ik map. als ik alleen plezier zou hebben bij gothic style mappen zou ik vrijwel alleen dat doen.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
ook al getest hoe je map er uitziet met een config van een ervaren quaker?
(r_subdivisions 999, r_picmip 5, vertex lightning, simple items, etc? :))

• bolleh
Glorix Jim schreef op 08 september 2002 @ 19:42:
ook al getest hoe je map er uitziet met een config van een ervaren quaker?
(r_subdivisions 999, r_picmip 5, vertex lightning, simple items, etc? :))
daar gaat het hier bij deze contest niet om maargoed ik zal wel ff kijken

<edit>
nou kga echt geen moeite doen om het daar nog mooi op te laten uitzien hoor, ksnap zoiezo niet hoe je q3 op zon verkrachte manier kunt spelen maar goed das mijn mening

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Soms gaat het niet om graphics maar om frames per second... op 125 fps kan je in de q3 engine verder, en hoger springen... Bovendien komt het je aim ten goede enz...

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
bolleh schreef op 08 september 2002 @ 20:35:
[...]

daar gaat het hier bij deze contest niet om maargoed ik zal wel ff kijken

<edit>
nou kga echt geen moeite doen om het daar nog mooi op te laten uitzien hoor, ksnap zoiezo niet hoe je q3 op zon verkrachte manier kunt spelen maar goed das mijn mening
Ik doelde meer op het feit dat bepaalde curves dan geen curves meer zijn en dus de layout van je map een btje vern**kt wordt :)
En ik speel alleen maar zo omdat ik meer fps heb en minder 'rotzooi' zie. Als ik demo's ga loeren dan pleur ik ook alles op zijn max omdat het gewoon er mooi uitzie (ben telkens weer verbaasd hoe mooi sommige lvl's eruit zien met alles op full detail :))

• Virgil

Virgil

We're not alone

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Serrver001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Serrver002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Serrver003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Serrver004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Serrver005.jpg

[Teasermode]
Dit is pas de "yard"

Komt een cathedraal achter...
[/Teasermode]

Verwijderd

Ziet er goed uit SeRRveR ! :D :7

• bolleh
ik weet niet hoeveel animo er bij jullie is voor eventueel een 2e contest met andere regels en doelstellingen? kheb nog wel een ideetje voor een 2e contest

• Virgil

Virgil

We're not alone

Eerst deze. Ik heb meer dan zat ANIMO :p

Maar eerst mijn cathedraal met maar 3 textures

Verwijderd

eerst deze idd, ik moet eerst het vliegende gedeelte van mijn map afkrijgen

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Ik zou wel mee willen doen, is alleen 1 probleem: ik kan niet Q3 mappen :P laat staan in 1 week. Als't nou UT was ;) of anders UT2k3, maar dan moet het eerst eens uitkomen :{

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik heb slecht nieuws. Ik heb een probleem namelijk. Geen tijd. Ik heb geen tijd genoeg ivm mijn werk en school. Ik ga mijn map nooit voor donderdag as. af kunnen krijgen.
Sorry :)

Volgende doe ik wel weer mee :)

Verwijderd

SeRRveR schreef op 10 september 2002 @ 21:43:
Ik heb slecht nieuws. Ik heb een probleem namelijk. Geen tijd. Ik heb geen tijd genoeg ivm mijn werk en school. Ik ga mijn map nooit voor donderdag as. af kunnen krijgen.
Sorry :)

Volgende doe ik wel weer mee :)
hmm ben ik niet de enige dus :) qwa tijd haal ik ut ook nooit

Verwijderd

ik ook niet, kunnen we het niet een week ofzo verlengen? strax is serrver de enige die hem af krijgt :D
instand win

[edit] z3n, show ook eens wat screens :)

ff mijn progress, ik heb dus de main castle bijna af, ik moet nog wat muren plaatsen, dan moet ik nog de courtyard maken, waar ik net 1 klein stukje van af heb, daarna nog de item placement en de belichting, dan nog de compile :{

Verwijderd

soz ik kan t dus ook neit halen, mede door het feit dat ik er een n00b in ben

Verwijderd

WAAAAAAH!!!

SeRRveR!!!

Geen competitie!!! :D

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Er was ook wel een beetje weinig tijd ;)
ik stel voor dat we mensen die interesse hebben gewoon een mod maken ipv van een map contest ;):)

• bolleh
nou ik had geplanned om em vanacht af te compilen want die van mij is dan af...maargoed ik wil het wel uitstellen omdat anders niemand het haalt maar een week extra vind ik wel veel, int weekend kun je zowiezo veel doen, ik stel maandag dan maar voor?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Maandag is goed.
Want ik kom net pas weer thuis. Ik moesto m 9 uur op school zijn, tot 4 uur op school en dan nog naar mijn werk waar ik om 5 uur moest zijn en dus in tijdnood zat om daarnaartoe te gaan.
Naja mijn map krijg ik in het weekend zowieso af en dan maandag dan maar.
Leejow(saait) schreef op 11 september 2002 @ 20:13:
Er was ook wel een beetje weinig tijd ;)
ik stel voor dat we mensen die interesse hebben gewoon een mod maken ipv van een map contest ;):)
Nee ik werk al aan een mod voor mijn profielwerkstuk, bolleh werkt ook al aan een mod voor doom III en caspian prefereert om in zijn eentje te werken.
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:58:
WAAAAAAH!!!

SeRRveR!!!

Geen competitie!!! :D
Op msn deed je beetje "minderwaardig" over mijn map. Over dat ik geen kans maak....
Ik haal uit deze post dat ik wel degelijk een goede kans maak om jouw vliegend tempeltje neer te halen. Vooral omdat ik een MEGAGOEDE TEXTURE HEB voor een schilderij in mijn map >:) en niet een heel kleintje. Nee het hele plafond van mijn cathedraal is het.

Nergens te downloaden en special made door een goede tekenaar... naja eerder kunstenaar voor mij >: )

Verwijderd

He das vet die had ik nog nie gezien , GO ON Bolleh !!!!!! :9

En ook even een BIg-Up voor Serrver dat ziet er ook veel belovend uit !!!! :*)

Ik ga ze wel downloaden die 2 :)

Verwijderd

SeRRveR schreef op 11 september 2002 @ 21:52:
Maandag is goed.
Want ik kom net pas weer thuis. Ik moesto m 9 uur op school zijn, tot 4 uur op school en dan nog naar mijn werk waar ik om 5 uur moest zijn en dus in tijdnood zat om daarnaartoe te gaan.
Naja mijn map krijg ik in het weekend zowieso af en dan maandag dan maar.

[...]

Nee ik werk al aan een mod voor mijn profielwerkstuk, bolleh werkt ook al aan een mod voor doom III en caspian prefereert om in zijn eentje te werken.

[...]

Op msn deed je beetje "minderwaardig" over mijn map. Over dat ik geen kans maak....
Ik haal uit deze post dat ik wel degelijk een goede kans maak om jouw vliegend tempeltje neer te halen. Vooral omdat ik een MEGAGOEDE TEXTURE HEB voor een schilderij in mijn map >:) en niet een heel kleintje. Nee het hele plafond van mijn cathedraal is het.

Nergens te downloaden en special made door een goede tekenaar... naja eerder kunstenaar voor mij >: )
whehehe, je zei zelf dat het tussen mij en bolleh zou gaan :D :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 15:44:
[...]

whehehe, je zei zelf dat het tussen mij en bolleh zou gaan :D :)
Naja sinds ik die tekening heb weet ik zeker dat ik 2e wordt of 1e mischien wel...

J/K ik maak een goede kans maar 2e of 1e wordt ik niet

[ Voor 0% gewijzigd door Virgil op 12-09-2002 15:49 . Reden: spelling :/ ]

• bolleh
SeRRveR schreef op 12 september 2002 @ 15:46:
[...]

Naja sinds ik die tekening heb weet ik zeker dat ik 2e wordt of 1e mischien wel...

J/K ik maak een goede kans maar 2e of 1e wordt ik niet
het beste is gewoon om af te wachten en je best te doen om een mooie map te maken, winnen is voor mij niet echt belangrijk en dat is niet waarom ik dit heb opgezet, t leek me gewoon leuk om te doen :)

Verwijderd

btw, wie heeft er webspace voor de maps? Ik namelijk niet en ik vind dat anderen het ook moeten kunnen spelen

• bolleh
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 16:57:
btw, wie heeft er webspace voor de maps? Ik namelijk niet en ik vind dat anderen het ook moeten kunnen spelen
kheb wel wat webspace maar niet veel, ach en anders nog de gratis meuk ;)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

hmmm, laat ik eens kijken bij al m'n host waar ik een keer ben geweest (en dat zijn er veel!!! ;) :P)

Last.fm |

• bolleh
ok nu dus de deadline ligt op maandag, zal dinsdag/woensdag de dag worden dat de deelnemers de maps van de anderen kunnen bekijken/spelen en een beoordeling insturen naar L_Ramdjan@hotmail.com
op donderdag zal ik dan dus alle nominaties binnen hebben en hier posten(dus niet je eigen keuze hier posten!) zodat we kunnen zien wie de winnaar is, das dan 2 weken nadat het gestart is.

voor een eventueel vervolg heb ik gedacht aan een pass the map concept, hierbij wordt een lijst gemaakt met deelnemers, nr 1 maakt een stuk map, stuurt het door en die werkt verder, totdat de hele lijst is afgewerkt, ik weet niet wie er mee zou willen doen dus als het je leuk lijkt(meer tijd dan nu ook) post het dan ff hier :)

Verwijderd

tuurlijk wil ik pass de map doen, maar dan moeten we wel wat regelen, welke texture set, gothic, high tech, of juist een custom?

• bolleh
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 10:02:
tuurlijk wil ik pass de map doen, maar dan moeten we wel wat regelen, welke texture set, gothic, high tech, of juist een custom?
ja idd, ik zal als dit is afgelopen wel een nieuw topic openen ervoor

Verwijderd

nou hier zijn dan EINDELIJK de shots van mn mappie :)
zo als je ziet is het een gotic style maar goed dat doet er verder nie toe

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/Shot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/Shot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/Shot3.jpg

o trouwens ut blauwe ding is een kruis :D beetje kut te zijn maar goed

/edit
o ik heb pas 1 room af :( ik heb echt veeeeeeelllllste weinig tijd vrij om te mappen

• Virgil

Virgil

We're not alone

nice zen. Ik zou mischien aanraden wat "spullen" in de ruimtes. te denken aan kleine randjes ter buikhoogte van een model met wat eye candey. Voor de rest...
ja ik ben dood ik sta geen enkele kans omdat ik ongeveer hetzelfde van plan was en dus dat moet laten gaan aangezien ik jouw shots al gezien heb en dus gezegd kan worden dat ik het gestolen heb... :x

Ohja, pass de map roeleert. Dan raad ik aan dat degeen die laatste wordt begint en dan degeen die nu eerste wordt het laatst krijgt. Das wel zo eerlijk vind ik.

Verwijderd

SeRRveR schreef op 13 september 2002 @ 15:24:
nice zen. Ik zou miischien aanraden wat "spullen" in de ruimtes. te denken aan kleine randjes ter buikhoogte van een model met wat eye candey. Voor de rest...
ja ik ben dood ik sta geen enkele kans omdat ik ongeveer hetzelfde van plan was en dus dat moet laten gaan aangezien ik jouw shots al gezien heb en dus gezegd kan worden dat ik het gestolen heb... :x
tja ben ook nog nie compleet aan het dm mappen gewent. want de ra3 mappen zijn meer open en hebben minder eyecandy's enzo :)

maarje kan je ideen vast wel uit werken omdat je voor dat ik mn screen gepost had al had gezegt dat er een kathedraal bij kwam :) dus indat geval zou ik ut id eerder van jou geript hebben :D

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:33:
[...]

tja ben ook nog nie compleet aan het dm mappen gewent. want de ra3 mappen zijn meer open en hebben minder eyecandy's enzo :)

maarje kan je ideen vast wel uit werken omdat je voor dat ik mn screen gepost had al had gezegt dat er een kathedraal bij kwam :) dus indat geval zou ik ut id eerder van jou geript hebben :D
Nou ja (pass the honor to Z3n again :D) nee want een cathedraal kan er in verschillende manieren uitzien ;)

• bolleh
ziet er goed uit z3n maar idd zoals serrver zei is het onderste deel van de muren/pilaren te egaal enzow, en ik zou zelf minstens een extra texture hebben gebruikt voor bijv die raamstijlen enzow.

• bolleh
kick

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik verwacht dat ik mijn map vanavond kan beginnen te compilen...

• bolleh
nou mijn map is in ieder geval klaar en maandag zal ie dus gewoon te downloaden en te testen zijn :)

Verwijderd

Oops helemaal vergeten door al dat 3dsmaxen van mij :P nougoed ik ben net meteen aan de slag gegaan en het schiet wel op ik zit nu wel al op 6 maar iedereen kent mijn werk manier wel.. ik werk mijn map eerst grof uit.. dit een een screen van een stukie uit men map als grove uitwerking dus de detail komt pas op eht laatst

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/clean.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:12:
nou hier zijn dan EINDELIJK de shots van mn mappie :)
zo als je ziet is het een gotic style maar goed dat doet er verder nie toe

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

o trouwens ut blauwe ding is een kruis :D beetje kut te zijn maar goed

/edit
o ik heb pas 1 room af :( ik heb echt veeeeeeelllllste weinig tijd vrij om te mappen
jeez men krijg je niet koppijn van al dat curven :P weel zeer mooi ziet het eruit je hebt zeker talent :) ik doe het je niet na.. naja ik doe het je wel na.. maar ik doe het je niet na om het te verzinnen :)

Verwijderd

curves zijn simpel, eigenlijk hoef je het maar 1 keer te doen, en dan copieer je alles

anyway, ik voel me dit weekend dus echt niet goed meer, ik ben gewoon zwaar verkouden ofzo, ik zal dus zo nog wat dingen veranderen, en dan moet ik maar een halve map insturen ;(

• bolleh
curves zijn klote, maargoed tis de makkelijkste manier om mooie glooiende surfaces te krijgen, maar zeker niet de enige manier.

zonde cas :( maargoed beter iets dan niets

oh en appel je mag maar 5 texs he ;)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik denk dat ik 1 gedeelte van mijn map weglaat. ik blijf een kutbug houden. precies 1 unit van een brush blijft uit een muur steken wat ik ook doe hij blijft er... :/

• SD5k

SD5k

>4&X

bolleh schreef op 15 september 2002 @ 14:24:

oh en appel je mag maar 5 texs he ;)
ik tel er 5 op dat plaatje, dus als ie het bij die textures houd zit het wel goed lijkt me

Verwijderd

wah, het spijt me echt, maar ik heb hem gewoon niet afgekregen vandaag (mede door onverwachts bezoek, en lange compile)
ik zal er weer verder aan werken op me gemakkie wanneer ik weer beter ben, en dan post ik hem hier wel...

zie dit dus maar als terugtrekken uit de compo, wel zal ik met Pass de Map meedoen, mede omdat dat wat makkelijker en minder tijdrovend is

• bolleh
dan zijn er nog 4 van ons over :(
ik
serrver
appel
z3n

<edit>
nou khoor net van serrver dat die zn map ook niet af zal krijgen...zucht lekker zo. met zn drieen is er geen contest meer over, laat maar zitten zo dus. kzal de map die ik had gemaakt wel ff uploaden zodat ie strax te downloaden is...gaat goed zo zeg :(

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

bolleh schreef op 15 september 2002 @ 20:18:
dan zijn er nog 4 van ons over :(
ik
serrver
appel
z3n

<edit>
nou khoor net van serrver dat die zn map ook niet af zal krijgen...zucht lekker zo. met zn drieen is er geen contest meer over, laat maar zitten zo dus. kzal de map die ik had gemaakt wel ff uploaden zodat ie strax te downloaden is...gaat goed zo zeg :(
Tja..... kun je niets aan doen
Anderhalve week is ook niet genoeg vind ik, maar een maandje is dan ook weer teveel, 2 of 3 weken had je moeten doen
En ik vind dat je meer textures mag maken, gewoon zoveel als je wilt (want dan kan ik ook meedoen met m'n map Evil_Vonderswijde

Als ik m'n map af heb dan zet ik em wel op GOT ;)

Last.fm |

• bolleh
Blade_V schreef op 15 September 2002 @ 20:43:
[...]

Tja..... kun je niets aan doen
Anderhalve week is ook niet genoeg vind ik, maar een maandje is dan ook weer teveel, 2 of 3 weken had je moeten doen
En ik vind dat je meer textures mag maken, gewoon zoveel als je wilt (want dan kan ik ook meedoen met m'n map Evil_Vonderswijde

Als ik m'n map af heb dan zet ik em wel op GOT ;)
dat was juist het doel van de contest, show je mapping skills door redelijk snel met weinig textures een map in elkaar te zetten. 2-3 weken is dan toch teveel hoor

<edit>
mn map is iig hier te downloaden, 5mb

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ben nog steeds aan het compilen dus......

• bolleh
SeRRveR schreef op 16 september 2002 @ 07:57:
Ben nog steeds aan het compilen dus......
ja maar met 3 mensen is er geen contest meer over...

• Virgil

Virgil

We're not alone

bolleh schreef op 16 september 2002 @ 08:07:
[...]

ja maar met 3 mensen is er geen contest meer over...
4 mensen...

z3n
bolleh
appel
serrver

• Virgil

Virgil

We're not alone

http://members.chello.nl/~e.nakken/biagashizu.pk3
Webspees gevonden :)

[ Voor 0% gewijzigd door Virgil op 16-09-2002 15:13 . Reden: Webspees gevonden :) ]

Verwijderd

zo ff updatje ik vraag me alleen af of ik ut compile wel optijd af krijg... :?
gezien ik nog nie eens klaar ben met ut bouwen. dat zou nameljik wel jammer zijn
maar ja we gaan er gewoon voor :)

http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/shot4.jpg http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/shot5.jpg

srry voor de huge pic trouwens :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 00:19:
zo ff updatje ik vraag me alleen af of ik ut compile wel optijd af krijg... :?
gezien ik nog nie eens klaar ben met ut bouwen. dat zou nameljik wel jammer zijn
maar ja we gaan er gewoon voor :)

http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/shot4.jpg http://members1.chello.nl/~d.kamphorst/shot5.jpg

srry voor de huge pic trouwens :)
Je bent zegmaar een dag te laat...

:/

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Jammer, want de screenies zien er heel goed uit!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 17 september 2002 @ 12:23:
[...]

kut serieus heb ik weer :(

• SD5k

SD5k

>4&X

SeRRveR schreef op 17 september 2002 @ 12:23:

komop, zn map ziet er echt goed uit... wat maken die paar dagen uit....

post iig een linkje naar de map als je wilt..

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Waarom houden jullie eigenlijk een contest..? het gaat toch niet om wie de beste is.. t gaat er toch om hoeveel plezier jullie samen kunnen hebben :P

stelletje ego's :D

[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 17-09-2002 23:03 . Reden: teipo ]

Verwijderd

Allochtoon schreef op 17 September 2002 @ 23:03:
Waarom houden jullie eigenlijk een contest..? het gaat toch niet om wie de beste is.. t gaat er toch om hoeveel plezier jullie samen kunnen hebben :P

stelletje ego's :D
:D

nee, daar is pass the map voor ;)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

kunnen jullie die maps eens posten ik wil het wel eens zien en testen wat jullie gemaakt hebben en wat er mogelijk is.

There is no art to find the minds construction in the face

• bolleh
Muppet schreef op 18 september 2002 @ 14:08:
kunnen jullie die maps eens posten ik wil het wel eens zien en testen wat jullie gemaakt hebben en wat er mogelijk is.
:Y)
Pagina: 1 2 Laatste