Toon posts:

mohaa online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na mohaa tig keer in SP te hebben gespeeld leek mij de tijd aangebroken het grote werk aan te gaan. MP'en echter het bij mohaa geleverde prog. "arcadegamespy" geeft mij geen informatie over hoe en wat. Kortom ik snap het gewoon niet, hoe werkt dat online gamen en wat moet ik er voor doen.

Is er een site waar dat alles voor leken wordt uitgelegd.

bedankt,
kompas

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
gewoon The All Seeing Eye downloaden :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

wil ik ook wel weten.

Gamespy is toch ook geen freeware? En als het druk is krijgen de geregistreerde mensen voorrang ofzo?

TASI is ook niet gratis toch?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

The all seeying Eye idd of gewoon gamespy arcade..

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
Dinictus schreef op 04 september 2002 @ 13:55:
wil ik ook wel weten.

Gamespy is toch ook geen freeware? En als het druk is krijgen de geregistreerde mensen voorrang ofzo?

TASI is ook niet gratis toch?
Wel gratis (en legaal) te gebruiken, maar als je netjes betaald krijg je wel wat meer opties (lees: servers) tot je beschikking. De freeware versie is uitstekend te gebruiken en volgens mij ook nog eens vrij van spyware ook:)

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 07:06
Je moet eerst je MoH updaten naar versie 1.11... Ga naar www.medal-of-honor.tk , ga naar downloads en download the patch, regfix en de crack en volg de aanwijzingen die daar staan.
Download Gamespy of The All Seeying Eye (ikzelf gebruik The Eye) en zoek een goede server (ikzelf zet heeeel vaak op De Bokkerijderserver, bij TASE kan je zoeken naar de naam van een server. het is een objective-based server...

Dat was het denk ik zo

www.hetbsg.nl

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 14:07
Bij mij lukt het ook niet met Gamespy, dus ik gebruik gewoon The All Seeying Eye. Werk uitstekend.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met spelen over een telefoonlijn.
Dat is allemaal leuk om een mailtje mee binnen te halen e.d. maar kan ik er ook mohaa door spelen.

kompas

Verwijderd

nee, over het algemeen is het niet meer te doen met een normale telefoon lijn + modem, het kan wel maar dan hebje super hoge ping vergeleken de andere!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Volgens mij is het niet de ping die het probleem geeft maar juist de hoeveelheid data.
En je ping kan op de kabel ook nog steeds 400 zijn. LEUK he?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
zucht........en een nieuwe videokaart om 1942 te kunnen spelen en een kabelaansluiting om online te kunnen gamen..en dan heb ik ook nog een 660 Mhz proc. deze zal een deze maanden ook wel te langzaam zijn. Met name voor 1942........

ik ga maar weer eens sparen;-))

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jozz schreef op 04 september 2002 @ 16:37:
Bij mij lukt het ook niet met Gamespy, dus ik gebruik gewoon The All Seeying Eye. Werk uitstekend.
Bij mij werkt het wel met Gamespy Arcade :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Ik maak gebruik van de ingame browser ;).

edit: dan moet je wel geupdate hebben.

Verwijderd

HLSW is ook een mooie mogelijkheid ;)
dat word maar ff googlen.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Hier hebben we toch Het Grote MoH:AA topic voor??
Pagina: 1