waarvan slijtie sneller ?

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
ik heb een duron 650 @ 715 lope door de fsb op 110 te hebbe gezet (6.5*110) ik heb dus nog niks met de mp gedaan. Maar slijt je proc sneller van de mp omhoog of van de fsb ?
en hoe zit dat met je mobo ?
( me temps zijn : 36c° proc en 21c° sys :)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 10:16

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

processor slijt volgens mij niet sneller door mp te wijzigen ipv de fsb... hoe hoger de temp. hoe eerder kapot denk ik... maar ik neem aan dat het echt niet zoveel uit maakt of je hem nu op 650 of 800 hebt ofzo... althans, niet binnen 5 jaar ofzo

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Je moet er echt wel zuinig mee doen anders heeft degene die die proc over 10 jaar gratis krijgt er misschien niets meer aan, en ook de recyclingbedrijven willen over 15 jaar die proc nog graag werkend hebben.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
bijdehand doen is ook een vak....>:)

Verwijderd

Zolang je maar goed koelt mag het volgens mij niet echt wat uitmaken... tenminste.. dan ben je toch al weer een paar machientjes verder.. wat maakt jou dan die proc nog uit? ;)

Verwijderd

tjonge wat een ZAAD vraag,
boeit dat nou dat ie slijt.....
Als ie het niet meer doet dan koop je toch een nieuwe? En voordat ie versleten is al niet meer van jou !

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:33
Hij gaat inderdaad eerder dood...maar alleen als je het voltage hoger zet.....maar ze zijn gemaakt om meer dan 10 jaar mee te gaan....en als tie 2 jaar eerder dood gaat vind ik dat geen probleem...want dan ligt ie al lang bij mij in de prulleNbak!!

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1