[CM] Begin maken

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik heb een midi tower, dus casemodden zal wel te doen zijn lijkt me zo. Maar ik heb dus aan de open zijde, een ijzeren plaat achter die zijkant zitten

het zit dus zo
|[
|[
|[

| is dus plastic van de zijkant en dat [ is het ijzer dat erachter zit

als ik nu een gat maakt, kan je de binnenkant van me pc dus niet zien omdat dat ijzer er nog achter zit, ik wilde dus weten waarvoor het dient, of als ik het weghaal dat me pc niet ineens meer is blootgesteld aan gevaren.

Verwijderd

ehm... kijk voor de grap even aan de andere kant (anderre zijplaat) ;)

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

neuh, valt wel mee

hij stort dan alleen in mekaar, meer niet, maar allu profieltjes helpen dan wel meestal

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zal wel voor de stevigheid zijn.

btw wat voor vage kast heb jij dat er er van die metalen platen achter zitte???

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

hmm, zou het mischien het mobo bevestegings gedeelte zijn???? 8)7

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Ik heb ook een midi tower en aan de kant waar normale kasten een raampje kunnen zetten heb ik ook een grote stalen plaat, maar die zit alleen aan de bovenkant. Heb dus onderin een raampje gemaakt die de lijnen volgt van de stalen plaat, resultaat een niet al te groot, maar wel mooi raampje.

• breinonline
  • Laatst online: 05:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb een Dell gezien die dat ook had. Het metaal diende er echter voor om de zijkant aan de rest van de kast te bevestigen. Let dus even goed op of het daarvoor gebruikt wordt. En anders maak je toch gewoon een gat in en het plastic en het metaal?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Carnagy
het zit zo, die andere plaat, daarachter zit het moederboard, dus heeft het niet veel nut om daar een gat in te maken.

ik heb een k-603 miditower, gekocht @ computer-land, ik kan die plaat er zo afschuiven als me pc aanstaat en dan gebeurt er niks, maar me pa zijn dat ie voor statische electriciteit zou kunnen zijn. Ik hoop zo weer voldoende info gegeven te hebben

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

is vooral voor emc straling, in nl moet je apparaten afschermen tegen uitgaande en binnenkomende straling, zodat je andere apparatuur niet stoort, mijn kast is nu compleet van plexiglas, en doet et goed (mobo hangt 8mm van de wand af, geen storing ;)

Electronics development

• Carnagy
dus ik kan het gewoon weghalen dat ding, en wat bedoel je met 8mm van de wand, dat is gewoon je andere zijde van je comp of niet?

• Carnagy
ziet er nice uit je mod

• Rappie
  • Laatst online: 12-02 12:35
die extra plaat kan er naar mijn weten gewoon uit zonder problemen, als je bang bent voor statische zooi kun je altijd nog die plaat aan de kant van je moederbord laten zitten ...

• Carnagy
mja, die plaat zit er ook aan die andere kant, maar die andere kant is onbruikbaar voor mobo omdat mobo er bijna tegenaan zit

Verwijderd

:D

die behuizing heb ik ook staan hier :D draait me oude p233 in :D (cs-dedi)

en ik heb m ook gemod :D
Pagina: 1