Enter, Lap tekst weg.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds de nieuwe software draait merk ik dat als ik lappe tekst typ en ik wat enters wil plaatsen voor de leesbaarheid dat er complete lappe tekst verdwijnen ??

Ik geef even voorbeeldje. Ik quote mezelf
Je er iets van aantrekken ? ik denk dat iedereen maar op eigen gezond verstand moet rijden. Veel kunnen/doen/willen het niet maar je kunt er toch niets aan doen. Dat sommige volgens hun altijd 120 rijden.. so be it.. hebben waarschijnlijk ook wel een visje achterop hun auto waarmee ze aangeven dat ze schijnheilig en hypocriet zijn. Iedereen rijd wel es te har
Ik enter bij :

Dat sommige etc. etc. 3e regel.

En dan zijn de regels : je er iets van aantrekken tot en met niets aan doen. plots geheel verdwenen. Doe ik dan de enter weg dan staat de tekst weer terug. Doe ik post reply MET enter is de tekst gone.

Strange things happen around here ;)

Iemand een verklaring voor ?

Ik draai overigens Netschaap 6.
IE vond dat tweakers maar iedere keer een foutmelding verdiende :(

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Is dat niet meer iets voor het Bugmeldingen forum ?
Iets waar de paarse-devvers moeten naar kijken ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Beetje hele vage shit.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ow sorry dan heb ik het misschien verkeerd gepost.

Gameover : daarna werd het nog veel vager. Ik deed opnieuw enter en opeens stond ik weer boven aan in het reply gedeelte.. achja :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netscape 6 ? Dat is wel érg verouderd. Dat ding maakt nog gebruik van een Mozilla 0.9X milestone als ik mij niet vergis.

Ik zou toch maar even Netscape buitenzetten, en direct met "the real thing" werken, zijnde Mozilla. Versie 1.1 draait echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
krijgen we nu een IE vs. Netscape vs. Mozilla ipv amd vs. intel ? ;)

Netschaap 6.2 gecko ofzoiets is het btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Capoeirist schreef op 04 september 2002 @ 17:06:
krijgen we nu een IE vs. Netscape vs. Mozilla ipv amd vs. intel ? ;)

Netschaap 6.2 gecko ofzoiets is het btw.
zoiets :+

6.2 is wel oud ja, die is volgens mij gebaseerd op mozilla 0.9.4.1, inmiddels is Mozilla 1.1 al uit, dus het lijkt me niet slecht om eens te gaan updaten :). Mozilla kan je hier vinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
klinkt als een glitch in de Matrix :+

anyway, dit klinkt niet als iets wat met javascript zomaar veroorzaakt zou kunnen worden, dus ik zou eerder brak ram oid de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38

chem

Reist de wereld rond

ik zou niet weten hoe dit aan React kan liggen; hoogstens aan de JS code achter het textarea - maar dan kan ik alleen maar zeggen: upgrade & try again... - of trap ACM onder z'n kont :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel dat als ik een reply typ en ik druk per ongeluk op ESC om de animated GIFjes te killen dan is al m'n tekst weg :'(

Maar daar is een toetsencombo voor om dat weer terug te krijgen .. wat was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:19:
Ik heb wel dat als ik een reply typ en ik druk per ongeluk op ESC om de animated GIFjes te killen dan is al m'n tekst weg :'(

Maar daar is een toetsencombo voor om dat weer terug te krijgen .. wat was dat ook alweer?
ctrl + Z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb het ook welleens vaak,. dan add ik wat bij mijn text MBV de "edit ( _/-\o_ ) " en dan typt ie over de oude text heen.

voorbeeldje:

Er waren eenz........hier typ ik.......... twe bla bla text jajajaja

en de chterste text ".......... twe bla bla text jajajaja"

typtie dus weg

ik draai IE6

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50

Reptile209

- gers -

Is het niet een geheugen probleempje ofzo? probeer eens de tekst die "weg" is te selecteren ofzo. Wat doen de scrollbars: blijven die staan op de lengte van de tekst die er is of de lengte die er zou moeten zijn?
Ik ken zoiets trouwens wel met Word '97: dan moet je een paar pagina's scrollen en dan is alles er weer, om een paar toetsaanslagen later weer te verdwijnen :?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet insert aanstaan?

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
insert geeft wel het zelfde effect,al vraag ik me af hoe ik die ooit heb aan geklikt :?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Pagina: 1