Toon posts:

Asus V7100 Magic geeft Problemen onder XP!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik via alternate een asus geforce 2MX V7100 Magic (32 MB) gekocht met natuurlijk geen XP drivers, dus heb ik maar de detonator drivers geinstalleerd van Nvidia. Maar sinds kort kan ik de computer niet meer opgestart krijgen alleen onder de veilige modus of wanneer ik de detonator drivers opnieuw installeer lukt het nog om de PC opgestart te krijgen!!! de computer blijft gewoonweg HANGEN op het moment van laden van XP pro!!! en CTR+ALT+DEL lukt ook niet en moet ik de PC re-booten.
Weet iemand waar ik updates van de drivers vandaan kan halen of ligt dat aan het besturingssysteem???

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vraag me af of het wel in die drivers zit. Want het heeft wel goed gewerkt begrijp ik uit je verhaal?
Weet niet welke versie detonator drivers je gebruikt, maar je zou ook eens op de site van ASUS zelf kunnen kijken voor drivers voor XP. Als je dat nog niet gedaan heb.

[edit]
Ik zie dat ASUS inderdaad geen drivers voor XP hebben zelf...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

Zitten die drivers niet standaard in Win XP ??? Volgens mij wel??? Kijk anders de CHL vna Win XP even na of die de kaart wel ondersteund (volgesn mij wel)

Verwijderd

Topicstarter
De videokaart heeft een hele tijd perfect gewerkt met de detonator drivers maar sinds ik er een LiteOn 40x brander in heb gebouwd geeft de computer problemen... het lijkt mij zelf sterk dat het daar iets mee te maken heeft........
Met de gewone standaard drivers van XP geeft ie ook problemen ook wanneer ik em de-installeer en daarna weer installeer.
Er zijn Geen XP drivers te vinden op de site van Asus en ook geen BIOS updates als het eventueel daar aan zou kunne liggen.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:41:
De videokaart heeft een hele tijd perfect gewerkt met de detonator drivers maar sinds ik er een LiteOn 40x brander in heb gebouwd geeft de computer problemen... het lijkt mij zelf sterk dat het daar iets mee te maken heeft........
Met de gewone standaard drivers van XP geeft ie ook problemen ook wanneer ik em de-installeer en daarna weer installeer.
Er zijn Geen XP drivers te vinden op de site van Asus en ook geen BIOS updates als het eventueel daar aan zou kunne liggen.
Wat wil je nu :?

Je krijgt problemen nadat je er een writer inzet, en toch steek je het op die videodrivers.. :? Moet je het dan niet in je writer zoeken? Of zit je videokaart er goed in, misschien gebeurd met het inbouwen van de writer.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Probeer een verse WinXP?

Hij zou hem moeten pakken, zonder drivers. Voor de TV-out heb je wel andere drivers nodig.. maar dan weet je tenminste waar het aan ligt.

Drivers kunnen ook een conflict geven met andere softwaremeuk.. waardoor hij crashed. Maar dan ligt het dus niet aan je kaart.. of aan de drivers, maar aan de andere meuk.. :)
Pagina: 1