klopt maar de vraag is dus ga ik wachten of neem ik de gok (nadeel is als ik nu bestel komt de pc pas over 2 weken..........)
Verwijderd
w8 gewoon nog ff 1 weekie.
Anders maak je gebruik van je 8 dagen niet goed garantie.
1.8 t/m 2.2 wordt even duur dus koop niet nu slechte timing.
PC over 2 weken pas klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD das lang dan is dan is ie toch al weer ver oudered ik zou gewoon lekker een pc halen bij een zaak die er 1 of 2 dagen over doen!
Dan maar iets duurder. maar wel morgen je PC
Anders maak je gebruik van je 8 dagen niet goed garantie.
1.8 t/m 2.2 wordt even duur dus koop niet nu slechte timing.
PC over 2 weken pas klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD das lang dan is dan is ie toch al weer ver oudered ik zou gewoon lekker een pc halen bij een zaak die er 1 of 2 dagen over doen!
Dan maar iets duurder. maar wel morgen je PC
het is een pc prive project dus ik weet niet of die 8 dagen niet goed geld terug actie wel geldig is...anders kan ik mijn baas voor 2269 euro oplichten door te kopen, bon in te dienen en pc terug te geven.....
2.4 zou toch goedkoper worden las ik?? (van 400 naar 193 dollar)
Heb je een zaak waar die pc dan in 2 dagen klaar is (bij voorkeur in maastricht??)
Heb je een zaak waar die pc dan in 2 dagen klaar is (bij voorkeur in maastricht??)
Verwijderd
Mycom Eindhoven! net fast food man.miel schreef op 04 september 2002 @ 12:09:
het is een pc prive project dus ik weet niet of die 8 dagen niet goed geld terug actie wel geldig is...anders kan ik mijn baas voor 2269 euro oplichten door te kopen, bon in te dienen en pc terug te geven.....
Soms zelf de zelfde dag klaar als alles op voorraad is!
Waarom zou je 2 weken op je PC w8en dan is de fun er toch ook af!
Ehmmmm een echte tweakerd gaat niet een samengestelde pc kopen maar maakt die lekker zelf
Turn it off and on again.
Verwijderd
idd een tweaker bouwt zelf zijn systeem en repareerd zelf zijn systeemSmokey_The_Bandit schreef op 04 september 2002 @ 12:20:
Ehmmmm een echte tweakerd gaat niet een samengestelde pc kopen maar maakt die lekker zelf
Tja, een echte tweakerd bouwt zelf, maar als je pc prive project dat niet toestaat....
maw... lekker off topic.
Wat betreft de prijzen, inderdaad, als je geduld hebt dan wacht je een week en bestel hem vervolgens bij een bedrijf die hem in 48 uur levert.. heb je hem nog steeds eerder in huis voor een lagere prijs.
maw... lekker off topic.
Wat betreft de prijzen, inderdaad, als je geduld hebt dan wacht je een week en bestel hem vervolgens bij een bedrijf die hem in 48 uur levert.. heb je hem nog steeds eerder in huis voor een lagere prijs.
Er zijn PC prive projecten waarbij je wel onderdelen mag kopen.
Anders kun je hem altijd nog uit elkaar halen, en opnieuw bouwen..
heb net mycom aan de telefoon gehad......ze hadden de 2.4 net binnen voor 539 euro.doe ik dus niet..duurde daar ook 2 a 3 werkdagen en ze hadden ook geen matrox marvel G450 eTV voor mij...
dus ik bestel bij de paradigit in maastricht of iemand moet nog betere ideeen hebben! (Regenboog duurde ook 2 weken)
dus ik bestel bij de paradigit in maastricht of iemand moet nog betere ideeen hebben! (Regenboog duurde ook 2 weken)
Verwijderd
Is de doorlooptijd echt belangrijk? Weet je het zeker van die paradigit? Succes dan.miel schreef op 04 september 2002 @ 13:31:
heb net mycom aan de telefoon gehad......ze hadden de 2.4 net binnen voor 539 euro.doe ik dus niet..duurde daar ook 2 a 3 werkdagen en ze hadden ook geen matrox marvel G450 eTV voor mij...
huh??? dit snap ik niet??Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 13:35:
[...]
Is de doorlooptijd echt belangrijk? Weet je het zeker van die paradigit? Succes dan.
Verwijderd
Ik zou nog even w8& als ik jou was. Als je binnen 2 weken een gigantische prijsdaling werwacht (en 150+ euro vind ik wel de moeite waard) dan zou ik echt wachten.
En paradigit heeft ook bij het bedrijf waar ik nu gedetacheerd zit de pc-prive verzorgt. Daarom succes.
En paradigit heeft ook bij het bedrijf waar ik nu gedetacheerd zit de pc-prive verzorgt. Daarom succes.
nou ik zit nog met een aantal dingen meer maar goed........ik bestel hem gewoon morgen en dan komtie over 2 weekjes of zo bij mij thuis...... Paradigit wist niet wanneer hij lager ging worden....(en anders ruil ik hem daarna wel...)
ging het niet goed bij je werk dan met paradigit?
ging het niet goed bij je werk dan met paradigit?
Ik denk dat die prijsdaling nu net is doorgevoerd, ik verwacht geen 150 euro daling meer hoor. Geinig dat nu voor t eerst sinds lange tijd de intel-cpu's meer bekeken worden in de pricewatch dan de Amd's.
Verwijderd
??? ik heb 3 weken geleden een p4 2.4 voor 370 euro's gescoord in amsterdam.. en dan is ie bij mycom nog zo duur??, damn wat een mazzel heb ik danmiel schreef op 04 september 2002 @ 13:31:
Dit gaat allemaal al weer way-off topic. Ook niet bevreemdend gezien de vraag; je verlangt van ons helderziende eigenschappen e.d., wel die hebben we niet. Hou de prijslijsten en het nieuws goed in de gaten dus
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()