Toon posts:

exchange 2000 onbekende mailadressen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat alle onbekende mailadressen op mijn domein, naar een bepaalde mailbox gaan. (ja alles wordt door de isp geforward, het is niet voor thuis) In exchange 5.0 was dit in te geven, maar in 2000 kan ik dit nergens vinden. Ik heb gegoogled, F1 gebruikt en de bijbel erbij gepakt. Niks.

Iemand _/-\o_

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:26
je kan de NDR door laten sturen naar een aangegeven mailbox. Je kunt dit doen door ff naar de props van je Default SMTP Virtual Server te gaan (of net hoe je dat ding genoemt hebt) Rechtermuisknop en dan properties op het tabblad Massages kun je een email adres aangeven om NDR's heen te sturen.
Door in de mailbox die bij het net ingevulde adres hoort de NDR te openen en Resend te kiezen kun je het originele bericht weer boven water halen. Niet echt heel handig maar goed het werkt wel......

Das de enige manier die ik tot nu toe heb kunnen vinden........ iemand wellicht iets handigers ??

Appels zijn geen peren

Verwijderd

Topicstarter
rfoppen schreef op 04 september 2002 @ 12:11:
je kan de NDR door laten sturen naar een aangegeven mailbox. Je kunt dit doen door ff naar de props van je Default SMTP Virtual Server te gaan (of net hoe je dat ding genoemt hebt) Rechtermuisknop en dan properties op het tabblad Massages kun je een email adres aangeven om NDR's heen te sturen.
Aha, ik dacht dat dat voor NDR's van binnen naar buiten was, maar dat is ook voor NDR's van buiten naar binnen?

Verwijderd

jazeker geld dat

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:26

Appels zijn geen peren