Ik moet voor de baas een nwe server aanschaffen. Of liever gezegt een backup server, onze website+database word elders gehost maar omdat deze zeer belangrijke gegevens bevat en voor onze gebruikers ALTIJD online moet zijn willen we de mogelijkheid terug te kunnen vallen in geval van nood.
De website stelt weinig voor; alleen wat php en html,..maar de database bevat meer dan 100 tabbellen waarvan sommige meer dan 70.000 records hebben. Het is mogelijk dat er op hetzelfde moment 200 gebruikers zoekactie's e.d. aan het uitvoeren zijn. Praktijk zegt dat het er meestal niet meer dan 25 tegelijk zijn, maar toch.
De totale ruimte die we nodig hebben is niet erg groot,..het is bijna allemaal text.
Het is belangrijk dat ie snel is.
M'n budget is ligt zonder monitor en OS (word waarschijnlijk debian) tussen de 1000 en 1200 euro.
Zelfbouwen is voor mij geen probleem,..integendeel
Wat is jullie advies?
(Deze post is samengesteld volgens de normen zoals aangegeven in de FAQ
)
De website stelt weinig voor; alleen wat php en html,..maar de database bevat meer dan 100 tabbellen waarvan sommige meer dan 70.000 records hebben. Het is mogelijk dat er op hetzelfde moment 200 gebruikers zoekactie's e.d. aan het uitvoeren zijn. Praktijk zegt dat het er meestal niet meer dan 25 tegelijk zijn, maar toch.
De totale ruimte die we nodig hebben is niet erg groot,..het is bijna allemaal text.
Het is belangrijk dat ie snel is.
M'n budget is ligt zonder monitor en OS (word waarschijnlijk debian) tussen de 1000 en 1200 euro.
Zelfbouwen is voor mij geen probleem,..integendeel
Wat is jullie advies?
(Deze post is samengesteld volgens de normen zoals aangegeven in de FAQ