Toon posts:

LCD piept

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een 17'' LCD monitor van Vibrant. Net gekocht.
Hij doet t perfect enzo allemaal mooi maar hij zend een hoog pieptoontje uit. Als ik achter mn pc zit hoor ik m wel. En ahter de monitor hoor ik m goed.
Is er iets mis met de monitor of hoort dit zo?

Verwijderd

Topicstarter
owja en zals ie in standby staat hoor ik niks

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

heeft je tv ook, en je crt ook, hangt maar net van je gehoor af of je het hoort, kdacht dat het met de spanning op de verschillende condensatoren te maken had?

Chriet Titulaer is de man

Verwijderd

Topicstarter
ok maar het is dus geen verschijnsel dat het binnenkort erger wordt of dat ie dood gaat?

Verwijderd

Weet niet of het bij lcd's ook zo is. Maar bij een normale monitor is het de hoogspanning die je hoort. Bij een crt kan dit bijgesteld worden (heeft een comp zaak een keer voor me gedaan). Denk iig niet dat het lcd binnekort dood zal gaan. Heb ooit eens een texas instruments laptop in handen gehad die hetzelfde deed, ding deed het al vanaf begin en was toch al 2 jaar oud.

Verwijderd

uzer schreef op 04 september 2002 @ 10:51:
heeft je tv ook, en je crt ook, hangt maar net van je gehoor af of je het hoort, kdacht dat het met de spanning op de verschillende condensatoren te maken had?
Nou ik kan je vertellen, dat klopt...

Ik ben helaas voorzien van zo'n goed gehoor. Ik hoor bijna bij ieder electrisch apparaat of het aanstaat. Als ik van boven naar beneden loop hor ik al 1 verdieping erboven of de tc beneden aanstaat. Ditzelfde als ik naar boven loop, dan hoor ik of de monitor en tv nog aanstaat. Zet een lamp aan dan hoor ik dat ook.
Leuk, maar erg lastig... :|
Pagina: 1