op mijn werk hebben ze de website van hotmail geblokkeerd 
kan ik er via een omweg toch in? via msn.be gaat het ook niet
als ze op werk niet willen hebben dat jij gaat mailen dan moet je je daar aan houden neem ik aan en ik denk niet dat het dan toegstaan is om hier naar een omweg te vragen... maar je zou natuurlijk via outlook express je hotmailkunnen binnenhalenAnoniem: 50339 schreef op 04 september 2002 @ 10:37:
op mijn werk hebben ze de website van hotmail geblokkeerd
https://wren.co/join/Devian
outlook-instellingen zijn niet toegankelijk voor mij...Devian schreef op 04 september 2002 @ 10:39:
maar je zou natuurlijk via outlook express je hotmailkunnen binnenhalen
Anoniem: 63592
Helaas - werkt niet.Devian schreef op 04 september 2002 @ 10:39:
[...]
als ze op werk niet willen hebben dat jij gaat mailen dan moet je je daar aan houden neem ik aan en ik denk niet dat het dan toegstaan is om hier naar een omweg te vragen... maar je zou natuurlijk via outlook express je hotmailkunnen binnenhalen
Outlook != Outlook ExpressAnoniem: 63592 schreef op 04 september 2002 @ 11:26:
Ik wist niet dat je met outlook ook Hotmail kan binnen halen, maar de proxy heeft dit kennelijk toch in de gaten, want hij kan de server niet vinden.
Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read
Anoniem: 42549
voor het geval je het tegen mij had, gewoon via deze link. geen instellingen nodig, alles gaat vanzelf. alleen nooit geprobeerd of je er mee kan hotmailen, maar moet in principe gewoon gaan.Vaguh schreef op 04 september 2002 @ 13:23:
en wat als in de internetbrowser bij proxy een proxy server van het bedrijf staat vermeld?
Dan moet je over deze bedrijfs proxy naar je anonymous proxy server gaan.. (hoe wou jij dit doen?)
Het is niet zo dat ik niet kan mailen, ook wel anoniem.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Anoniem: 60438
Hotmail heeeft McAfee virus beveiliging, misschien argument om te gebruiken aangezien die regel misschien nog van voor de scan is?Anoniem: 63592 schreef op 04 september 2002 @ 13:14:
Heb gebeld met de helpdesk, en ze hebben hotmail disabled aangezien er veel virussen binnenkwamen via hotmail.
Tja, je gaat dan naar hotmail via een andere server, waardoor jij dus ook netjes je password en username zend. Als zij nou zulk soort dingen gaan loggen hebben ze je login + pass.Anoniem: 63592 schreef op 04 september 2002 @ 14:17:
Hoezo niet erg veilig?
🌞🍃
Dat snap ik wel, maar dat geldt voor ieder email-adres wat je op het net uit leest. Sterker nog: dat geldt voor ieder email adres.DataBeest schreef op 04 september 2002 @ 14:22:
[...]
Tja, je gaat dan naar hotmail via een andere server, waardoor jij dus ook netjes je password en username zend. Als zij nou zulk soort dingen gaan loggen hebben ze je login + pass.
(vraag me alleen af wat zo'n persoon met al die passwords moet)
Hotmail heeft geen pop3 maar een http server.Canard schreef op 04 september 2002 @ 14:30:
in bv. Yahoo Mail kun je een externe POP3 server opgeven om mail binnen te halen... waarschijnlijk kun je dan ook de POP3 server van hotmail daar ingeven ...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Dus wel!
OK - en als poort 110 dicht staat?Canard schreef op 04 september 2002 @ 15:22:
[...]
Dus wel!
Je kunt via Outlook Express toch ook email van Hotmail ophalen? Dat kan via POP3!
pop: pop3.email.msn.com
smtp: smtp.email.msn.com
Instellen in Yahoo en klaar!
Ik gebruikte OE als voorbeeld dat Hotmail werkt met POP3... deze POP3-servers kun je dus ook gebruiken bij Yahoo webmail...
Snap ik - maar het zou gewoon cool zijn als ik OE aan de praat zou krijgen.Canard schreef op 04 september 2002 @ 15:34:
[...]
Ik gebruikte OE als voorbeeld dat Hotmail werkt met POP3... deze POP3-servers kun je dus ook gebruiken bij Yahoo webmail...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq