MAILER-DAEMON@kabelfoon.nl stuurt me Goldfish en NAV

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Topicstarter
Ik krijg het yaha virus opgestuurd door mailer deamon, ik heb norton maar daarvoor niet en zat me gek te zoeken hoe het kwam dat ik dat virus elke keer kreeg.

Mailerdeamon is toch voor als je een mail naar een niet bestaand adres stuurt en dan krijg je je mail terug. Hij hoort toch geen virussen te sturen!!!

Nog meer mensen last van of weten hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 07:49

WOmBaT

Nyaaa!!!

Dit virus stuurt gewoon zichzelf door met een fake emailadres als afzender :Z het komt dus helemaal niet van kabelfoon af.

Zoek voor de gein eens hier op goldfish :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Topicstarter
WOmBaT schreef op 04 september 2002 @ 10:20:
Dit virus stuurt gewoon zichzelf door met een fake emailadres als afzender :Z het komt dus helemaal niet van kabelfoon af.

Zoek voor de gein eens hier op goldfish :)
I know... staat er vol van... maar kan k er iets aan doen dat ik het krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 19:58

Crazy D

I think we should take a look.

Nope, naja je kan wat gaan filteren, maar aangezien die dingen random afzenders gebruiken is dat lastig. Ik laat m'n mailserverje alles wat een dubbele bestands-extensie heeft gewoon keihard deleten, dat scheelt een hoop :) (maar misschien wel iets te veel). Je kan de headers uitpluizen en een mailtje sturen naar abuse@, op die manier heb ik casema abuse een aantal mailtjes gestuurd dat hun gebruikers een virus hebben en die zeiden dat ze het zouden doorgeven aan de gebruiker, maar veel meer kun je niet doen. Spam en virussen sucken :/ (naja je kan beginnen met iedereen die je kent fatsoenlijke mailsoftware te laten gebruiken die niet automatisch mailtjes kan versturen (wat bij Outlook en O Express wel kan...) maar ja of dat nou echt een oplossing is....

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Moet je even de search gebruiken in SA, daar staan al genoeg topics over dit probleem. :)

Dit topic is gesloten.