Welke GeForce 2 GTS ?

Pagina: 1
Acties:

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
ik heb een tijdje geleden een prohpet 2 3D besteld maar deze bleek niet meer leverbaar ( grrrr ) en ik heb de koop moeten annuleren. Nu moet ik dus opnieuw opzoek naar een nieuwe video kaart.

ik wil graag:
Geforce 2 GTS, met 64 meg en TV-out.

Welk merk is goed en snel ? welke niet ? welke zou jij kopen ?
( ga maar ff uit van max bedrag van 1200,- , ik probeer dit echter onder de 1000,- te houden )

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24

Flexx

This side up

Asus v7700 Is erg goed vind ik. ik heb zelf de Pure versie omdat ik al die ex-tra dingen die op de delux zitten niet nodig heb.

• Grijns
ja aan de asus zat ik zelf ook al te denken ... mmmm .... interessant .. nog meer mensen met goede raad ?

• Cartman!
  • Niet online
Ik wil de creative GeForce 2 GTS 32MB DDR, is die ook goed? Kost 700 ballen, dat wil ik er ook ongeveer aan uitgeven, mar zijn er betere voor dat geld???

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
Elsa Gladiac
ondersteuning van een GOED 3d brilletje, snel geheugen, beste te OC'en, goeie software...

WEBN & chill (@IBKR)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Ik heb een Creative GeForce 2 GTS, had er eerst wat problemen mee (mobo/geluidskaart), nu ander moederbord en hij gaat als een trein.
Leuke bijkomstigheid, hij is niet duur (in verhouding dan :)) omdat er gewoon geen shitload aan onzin spul bij zit. Geef je wel om brillen en andere maffe spullen dan moet je verder kijken, wil je gewoon een goeie kaart voor niet te veel geld dan kan ik je de Creative wel aanraden (hij is niks trager/sneller als een andere kaart).

Flickr | Lego collectie

• Grijns
aaargh ( twijfel twijfel ) .... ik begin nu te twijfelen of ik wel tv-out wil hebben..
die stomme bril enzo wil ik dus niet ... mmm

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 08:05
Stomme bril?
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/video/elsa_gladiac_gf2_ultra/revelator.jpg

8-) yep 8-)

• Grijns
heeej die abit 265 is ook wel ok ... mmm

maar is ie te koop ,,,, ff checkuh

• Grijns
yihaw ... tis een snell kaart + 64 meg + tv-out ... en voor maar 1002,- !! it's mine !!

• RelaXXinG
  • Laatst online: 27-08 11:12
Ik heb een Asus V7700, wel 32Mb. erg goeie kaart, met tv out.

Maar je hebt niet echt veel aan 64MB, behalve een frame meer.
En als je 100 piek daarvoor meer betaald is dat het voor mij niet waard.

• Cartman!
  • Niet online
Jah, want 32MB kost wel ff 300 ballen extra, das geen paardestront ;) en zit er op die creative GTS 32 ook tv-out?

• Speedy
Nope zit geen TV out op, was voor mij geen enkel probleem (monitor groter als TV :)), maar voor andere kan het wel is handig wezen. Die van Creative is zo kaal als maar kan op een cheap race spel na zit er een driver cd en een cd met tech demo's bij.

Flickr | Lego collectie

• Grijns
ok laat maar boys. ik heb de abit siluro al besteld :)

lekker met 64 meg en tv-out.
en het klopt die 64 meg is nu nog een beetje useless maar binnen een jaar of twee niet meer en zolang doe ik ongeveer met mijn video kaarten.
( nu voodoo 2 pci 8 meg :D )

• Cartman!
  • Niet online
En wat zijn de prijzen van alle karten op een rijtje, wie heeft ze bij de hand??????? Van elsa en creative en abit??????????

• Cartman!
  • Niet online
Laat maar, ik was pricewatch ff vergeten....

• Grijns
:P

abit siluro 256 , per rambours voor 1027,-

• Cartman!
  • Niet online
Vind ik persoonlijk iets te duur voor een printplaatje met wat ijzer erop, 700 komt er bij mij nog wel door

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:18

FFF

lol, cde creative kaarten zijn een van de snelste in die prijs klasse, sneller dan de meeste, wel hebben ze minder luxe, maar wel een mooie prijs, die asus zijn iets langzamer en iets uitgebreider, maar die prijzen zijn triest.
Vergeet niet dat een V2 in sommige spellen nog beter zal draaien dan z'n geforce, ja een grijns op de meeste gezichten, maar het is wel zo, de DDr ram is zeer belangrijk, nu is het zo dat je beter een kleiener hoeveelheid snel geheugen kunt hebben dan een grote langzaame geheugen, simpelweg omdat het geheugen nog niet (vaak) volledig benut zal worden. en dus DDR sneller is als bijv. een 64 mb gewoon kaartje.
mvg FFF

• Grijns
..aargh.. ikkke snel checkuh .. *phew*

abit kaartje heeft 64meg DDR geheugen

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

altijd voor hercules gaan, echte power kaartjes :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Grijns
hercules = niet leverbaar in nl. anders had ik NU mee zitten gamen

• Speedy
Ach, Creative/Hercules/Abit/Aopen/Gainward/ASUS (en de rest), allemaal rete snelle kaarten van goede kwaliteit (op mijn Creative zit ook A-merk geheugen, dus kwa kwaliteit is ie gewoon goed), niks dat die Hercules nou zo'n superieure kaart is, hij is alleen de mooiste uit de klas :). En tsja, als je 2 jaar met je kaart doet is 64meg wel handig denk ik...hier overbodig dus :)

Flickr | Lego collectie

• Cartman!
  • Niet online
Abit Siluro GeForce2 GTS 64MB is dat een goede????? Ook goed te overclocken las ik, maar er was iets met incompatible met KT7 ofzo? of niet? dat mobo wil ik nl. kopen.

edit:
zit daar tv out op?

• Grijns
ik dacht het niet.
ennuh de reviews op tweakers waren ok :)

• Epitome
Zelfs de crew van Voyager gebruiken het holodeck niet meer...
Ze zijn overgestapt op de Elsa Gladiac Ultra!
;)

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek.com/content/PHOTO/voy/251r1523.jpg

8-) LOL 8-)

• Cartman!
  • Niet online
JAAAAAAA!!! Ik ben eruit! Het word de......roffel......de Asus V7700 GeForce2 Pro 64MB DDR voor F1045,- Hij heeft tv-out en een brilletje ;) en de abit siluro niet, dus daarom wint asus! Maar maakt het niet uit dat ik een abit kt7 mobo heb?????

• Epitome
Niet als je de laatste bios flashed!

• Speedy
Ik heb mijn Creative op een KT7 met standaard bios, gaat prima.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1