HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB
Mischien hebben ze de DNS server veranderd, en is deze dan op de een of andere manier nietmeer toegankelijk voor je. De DNS server van je provider invullen zou het dan moeten verhelpen.
't lijkt me niet echt logisch, en zal het waarschijnlijk ook niet zijn, maarja, altijd een kansje
't lijkt me niet echt logisch, en zal het waarschijnlijk ook niet zijn, maarja, altijd een kansje
nee helaas is dit niet het geval, ik plug namelijk fysiek de kabel van mn laptop in het netwerk kaart van mn PC op mn pc werkt hij prima, alleen werkt hij op mn laptop niet meer
HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB
Waarom kick je al na 16 minuten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe maak jij verbinding ?
Heb je je adsl modem getweakt ?
Hoe heb je thuis internet sharing geregeld ?
Heb je je adsl modem getweakt ?
Hoe heb je thuis internet sharing geregeld ?
Verwijderd
Tja, ik heb ook wel eens VPN clientsoftware geinstalleerd op mijn pc die aan mijn adsl modem (alcatel) hing. Toen werkte het dus niet meer. Client eraf, en alles was weer als een zonnetje.
Dat wordt met een draadje werken op school
Dat wordt met een draadje werken op school
ja dat dacjt ik dus ook al, ik sluit hem trouwens direkt op mn ethernet modem aan. Dus geen sharing. Niemand weet hoe dit komt en niemand kan mij helpen, alleen de vpn eraf kicken schijnt te helpen maar dat is geen optie!
grrrr echt de frustraties lopen mij hoog op!
Is er echt niemand die hier iets vanaf weet? er moet toch wel iemand zijn met deze kennis?
help needed!
grrrr echt de frustraties lopen mij hoog op!
help needed!
Verwijderd
Nou, geef dan tenminste meer info; welk OS draai je, en welke vpn client heb je van school gekregen (met versie nummer)Hartfield schreef op 05 september 2002 @ 09:15:
grrrr echt de frustraties lopen mij hoog op!Is er echt niemand die hier iets vanaf weet? er moet toch wel iemand zijn met deze kennis?
ok Win XP Pro met Cisco Systems VPN Client, versie weet ik niet zeker maak volgens mij versie 5. Er schijnen meer klachten hierover te zijn bij ons op school.
ik heb mn ethernet modem van mxstream NIET getweaked hij is gewoon nog standaard.}:O
het erafhalen van de client is hier geen optie. Deze moet erop blijven.
ik heb mn ethernet modem van mxstream NIET getweaked hij is gewoon nog standaard.}:O
het erafhalen van de client is hier geen optie. Deze moet erop blijven.
eehh... (ik weet dit niet zeker) maar in XP pro kon je toch "netwerkprofielen oid" aanmaken?
Dit is nl speciaal voor laptop gebruikers die aan verschillende netwerken hangen.
Dit is nl speciaal voor laptop gebruikers die aan verschillende netwerken hangen.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1