Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mensen die n tijd terug bij bouke_h&lama LCD hebben gekocht.

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:00
Ik heb em dus nog steeds hier liggen en niet aangesloten, ik snap ff niet hoe ik dat nu voor mekaar krijg met die -5v volt voor de Blacklight??

Verwijderd

Welk display heb je het nu precies over? Ik heb toen ook een display besteld en die doet het verder prima :) Maar als je nu eens zegt wat je precies wil met welk display, dat is wat handiger.

-5V voor het contrast ? Die kun je van de -12V op een ATX voeding aftappen.

Verwijderd

daar hoef je de -12 niet voor af te tappen hoor er is ook een -5 op een atx voeding hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:16:
daar hoef je de -12 niet voor af te tappen hoor er is ook een -5 op een atx voeding hoor
Ow, dat wist ik niet :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:16:
als je dan ff vertelt welke ?

BTW de fout word vaak gemaakt dat ze denken dat aan de molex +12 +5 en -12 -5 zit maar dat is NIET waar, het is +12 0 0 +5

Verwijderd

Op dit adres: http://athome.no-ip.com/projects/LCDTool/ is er een schema te vinden waarvoor je geen -5V nodig hebt... en het werkt... zelf getest...

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:48
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:30:
[...]

als je dan ff vertelt welke ?

BTW de fout word vaak gemaakt dat ze denken dat aan de molex +12 +5 en -12 -5 zit maar dat is NIET waar, het is +12 0 0 +5
Maar wel op de stekker die op het mobo gaat.... specs:google

-=edit=-

Ik gebruik daarom ook een oude pc voeding voor mijn lcd....

[ Voor 0% gewijzigd door Martkrui op 06-09-2002 12:58 . Reden: aanvulling ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Lijkt me toch niet zo moeilijk te vinden met een multimeter.
Men heeft mij vroeger geleerd : meten is weten.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:00
Sorry voor de late reactie ;) check GoT niet meer zo vaak als vorig jaar enzo ...
het gaat hier om een 4x20 LCD met Backlight, en * De_Bastaard is niet echt electro-technisch, maar solderen lukt nog wel enzo :)
Pagina: 1