My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Frequently Asked Questions DOC
Je kan niet zomaar een CPU ff hoger zetten.
Dat je Mobo 1400 aan kan is mooi, maar heft nix met de CPU te maken ...
En probeer het eerst eens wat langzanmer, ipv meteen 200mhz omhoog te gooien ...
[ Voor 0% gewijzigd door TDLofCC op 04-09-2002 09:21 . Reden: FAQ linkie erbij gezet ]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Nog belangrijker ... heb je de FAQ doorgelezen ... daar staat nl alles in ...
Belangrijk voor OCen, is je CPU unlocked, wat voor voltage staat er op de CPU, hoe Overklok je(FSB of Multiplier), koeling/temperatuur etc ...
Kan ook zijn dat je CPU gewoon niet hoger wil ...
Lees de FAQ maar ... wordt je veel wijzer uit, zoniet ... dan mag je meer een vraag stellen
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
ooit gehoord dat als je overclocked je een kans heb dat je systeem instabiel wordt, anders had ik mijn p4 1,8GHz allang op 5Ghz draaien, maar stiekem wil ie niet hoger dan 2,16GHz met mijn huidige setup. (standaard cooling enzo, ik ga meer voor de looks)vegterb schreef op 04 september 2002 @ 09:47:
op 1,33 Ghz Draait het wel allemaal goed en tempratuur veranderd niet, maar als ik naar 1400 ga dan klapt Windows XP eruit. dwz dat windows xp niet eens meer opstart, geeft opstartscherm en dan blauw scherm.
Dit topic is gesloten.
![]()