ik heb een vreemd probleem met kixtart..
ik probeer een automatisch ,mail programma te maken dat de mail uit een textbestand leest. nu ben ik tegen een heel vreemd probleem aangelopen.
als met de hier onderstaande code uit het textfiletje lees zet hij alleen de laatste regel in t mailtje.
als ik de dik gedrukte regel ergens ander neerzet doet hij niks.
kan het uberhaupt wel.. en zoja hoe? (en please niet aankomen dat ik een ander programma moet gebruiken.. ik wil t hiermee)
ik probeer een automatisch ,mail programma te maken dat de mail uit een textbestand leest. nu ben ik tegen een heel vreemd probleem aangelopen.
als met de hier onderstaande code uit het textfiletje lees zet hij alleen de laatste regel in t mailtje.
als ik de dik gedrukte regel ergens ander neerzet doet hij niks.
met de code hieronder krijg j eerst een messge box met de eerste regel en dan zet hij de eerste regel ook in t mailtje.. zonder die message box doet hij het niet.Open(1, "E:\kix\text.txt",2)
While @ERROR = 0
$= OLEPutProperty($objItem, "Body", "s", "$x")
$x = ReadLine(1)
Loop
Close (1)
ik heb er al meerdere site op nageslagen ook het kixtart help boek zelf.. maar ik kom er echt niet uitOpen(1, "E:\kix\text.txt",2)
While @ERROR = 0
$x = ReadLine(1)
MessageBox("$x",dom,0,)
Loop
$= OLEPutProperty($objItem, "Body", "s", "$x")
Close (1)
kan het uberhaupt wel.. en zoja hoe? (en please niet aankomen dat ik een ander programma moet gebruiken.. ik wil t hiermee)
Bier, Whiskey en Metal!!