• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Topicstarter
Een halve week geleden heb ik de Ericsson R600 aangeschaft, mooie telefoon, maar irritante navigatietoets, en korte standby-tijd (omdat ik er veel mee zit te spelen?).

Als ik af en toe WAP (GPRS-actief de hele dag), af en toe bel, af en toe een spelletje speel, gaat de accu maar 1 dag mee. Klopt dat, heeft iemand hier ervaringen mee? Ik vind het zo kort!

De mogelijkheid bestaat dus nog dat ik de R600 kan omruilen voor een T68i, en aan het aantal topics te zien over de T68i (en de positieve ervaringen), zal ik tot die actie overgaan?

XBOX 360 Gamertag

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

gewoon niet veel mee kloten >:)
ik heb em zelf ook en de batterij gaat idd snel op maar als je er niet te veel mee kloot gaat de batterij wel drie dagen mee

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
ruilen............ en het prijsverschil?

no comment

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij gaan alle batterijen snel leeg als je veel spelletjes doet en andere rommel.
Mijn t68i houdt het een dag of 5 uit, maar dan bel ik er alleen maar een half uurtje per dag mee.

Ik denk dat het batterijverbruik bij een t68i nog meer zal tegenvallen, omdat je wel met het kleurenscherm zit wat gewoon meer power kost. Standby is prima, maar veel gebruiken is gewoon lastig.

(overigens zuigen de spelletjes behoorlijk. Bijna alleen kaartspelletjes :()

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• random
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

Hier ook een R600 bezitter :)

Ik doe hem gewoon elke avond aan de lader, maar dat deed ik ook bij mijn vorige telefoons.. Ik heb hem nu 2 maanden, en heb nog geen enkele keer een lege batterij gehad, dus het verbruik valt nog wel mee (elke dag ongeveer 2 uur bellen en 4 a 5 sms'jes).

Misschien heeft de T68i een paar leuke functies meer, maar wat mij voor de R600 heeft doen kiezen is dat het gewoon een lekker stevig telefoontje is, geen gammele knopjes, en dat hij goed in de broekzak kon (ik had een paar verhalen gehoord van een afgeknapt joystickje bij de T68 en T68i's.., geen zin in)

Misschien moet je gewoon minder spelletjes spelen, en hem op de sluimerstand zetten, scheelt ook weer wat batterijkracht.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Verwijderd

Err je moet behoorlijk wat kracht zetten of (nofi) mongoolig zitten om die joystick af te breken hoor.
What makes you think dat de t68i NIET stevig is? Heb je em wel is vastgehouden? Zo stevig als een baksteen. Niks mis mee. Het klopt idd wel over de wat "lossere" knoppen, maar dat is echt een minimaal negatief punt

Verwijderd

Ik heb ook de R600, maar volgende week krijg ik de T68i >:) Denk zeker wel dat je die langer uit de lader kan laten. De r600 moet je echt wel elke dag opladen en de t68i niet. Kijk maar eens bij specificaties bij verschillende gsm-aanbieders, dan kan je het verschil echt wel zien.

Als je kan overstappen, gewoon doen, echt waar! De t68i vind ik persoonlijk een veel mooier toestelletje qua functies enzo. De R600 is ook wel mooi en klein enzo. Deze had ik gekocht omdat ie een stuk goedkoper was. Maar nu ik de t68i gratis >:)kan krijgen, ga ik toch zeker switchen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-03 14:21

Nitai

Live the life you love.

als je het voor de batterij duur wilt doen dan kan je inderdaad een T68i nemen, OF, een T65, superlange standby tijd heeft die...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• random
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:04:
Err je moet behoorlijk wat kracht zetten of (nofi) mongoolig zitten om die joystick af te breken hoor.
What makes you think dat de t68i NIET stevig is? Heb je em wel is vastgehouden? Zo stevig als een baksteen. Niks mis mee. Het klopt idd wel over de wat "lossere" knoppen, maar dat is echt een minimaal negatief punt
Ik kan af en toe nogal mongolig omgaan met een telefoon :o.. en eigenlijk altijd broeken aan waar dergelijke joystickjes (of antennes) redelijk snel lijken te sneuvelen. En ik zei ook niet dat ik vrachtwagenladingen verhalen had gehoord over spontaan afbrokkelende stickjes :), ik merkte alleen op dat er verhalen de ronde deden.. en aangezien ik nogal een phone-abuser kan zijn had ik dus gekozen voor de R600.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Verwijderd

random schreef op 04 september 2002 @ 19:13:
[...]

Ik kan af en toe nogal mongolig omgaan met een telefoon :o.. en eigenlijk altijd broeken aan waar dergelijke joystickjes (of antennes) redelijk snel lijken te sneuvelen. En ik zei ook niet dat ik vrachtwagenladingen verhalen had gehoord over spontaan afbrokkelende stickjes :), ik merkte alleen op dat er verhalen de ronde deden.. en aangezien ik nogal een phone-abuser kan zijn had ik dus gekozen voor de R600.
Ok dat is dan voor jouw een reden om de R600 te nemen! :o

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:17:
Ik heb ook de R600, maar volgende week krijg ik de T68i >:) Denk zeker wel dat je die langer uit de lader kan laten. De r600 moet je echt wel elke dag opladen en de t68i niet. Kijk maar eens bij specificaties bij verschillende gsm-aanbieders, dan kan je het verschil echt wel zien.

Als je kan overstappen, gewoon doen, echt waar! De t68i vind ik persoonlijk een veel mooier toestelletje qua functies enzo. De R600 is ook wel mooi en klein enzo. Deze had ik gekocht omdat ie een stuk goedkoper was. Maar nu ik de t68i gratis >:)kan krijgen, ga ik toch zeker switchen.
Gratis??????????????
Waar?

• SquareHugo
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Topicstarter
Uiteindelijk heb ik dus toch gekozen voor de T68i (wel een meerprijs van €200, slik), maar goed, uit de laatste Consumentenbondgidstelefoontest (:)) blijkt toch dat de accu van de T68i het langer uit te houden. Ik heb het telefoontje nu net 24 uur in bezit, en ik moet zeggen, hij bevalt zeer goed.

De R600 had ook zo zijn charmes, maar de robuustheid van het toestel (en daarmee ook de RSI van het knoppen douwen op het toestel) vond ik zwaar irritant, en het ontbreken van het T9-woordenboek om te SMSen was ook een gemis, ook al heb ik lang geprobeerd te wennen aan het eZi-Nederlandse woordenboek op de R600. Op de T68i zit wel een T9-woordenboek overigens.

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

_Richie_ schreef op 04 september 2002 @ 21:41:
[...]

Gratis??????????????
Waar?
Nou mijn vriend heeft zes o2 ondernemersabo's aangeschaft en dan kregen we de Nokia 8910 limited edition en de T68i erbij cadeau, plus nog eens 2x gratis 3600 per maand bellen. Moet je wel een KvK-nummer hebben...

(kosten van abo's zijn wel: 6 x €5 x 12 = €360, maar dat heb je er zeker uit -> Nokia 8910 = €850 en t68i = €549 losse verkoop)

Alleen de t68i had je al met 2 o2 ondernemersabo's. Was bij een winkel. Wil je meer weten, doe maar ff mailen...

Trouwens, als het goed is, krijg ik mijn nieuwe toestelletje binnen een weekje thuis >:)
Pagina: 1