NIEUWE demo Delta Force BHD a.s. donderdag

Pagina: 1
Acties:

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jippie !! a.s. donderdag te downloaden. Een beetje vertraging maar dat mag de pret niet drukken.

DELTA FORCE - BLACK HAWK DOWN OFFICIAL MULTIPLAYER DEMO ANNOUNCED
Demo to hit streets on September 5th 2002 _/-\o_
Calabasas, CA — 9/3/2002 – Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. today announced that the official multiplayer demo for Delta Force - Black Hawk Down will be released on Thursday September 5th 2002 . The demo will be available for download from www.novalogic.com and a number of key mirror sites. The demo follows the hugely successful multiplayer beta that had over 200,000 recorded downloads during its seven-day availability period.

The demo will feature one multiplayer level and includes day and night settings. The demo will be playable over the NovaWorld Games Network and via LAN. Other features in the demo include:

Night vision.
Players can play as medics.
Humvees drive around the map on a fixed course. Players can board the Humvees and use the .50 cal machine guns against the opposing team.
Progressive Spawn Points - Players can "capture" neutral spawn points to add additional spawn locations.
Players can lean around corners to look and shoot.
Frag grenades.
Grenade launchers (fixed weapon emplacements).
New weapon ballistics.

linkje hier

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik hou van slapen
Waarom doe je dat dan niet :? ;)

Delta Force zal niet goed draaien op me bak dus daar waag ik me maar niet aan.

The devil is in the details.

• Gehaktbal
  • Laatst online: 12-01 23:29
Whoei! :)
Dat wordt gegarandeerd SMULLEN :9~

• SkoolieDie
  • Niet online
-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 09:15:
[...]

Ik heb niks gezegd over 's nachts slapen, ben altijd slaperig van het slaapgebrek en daarom hou ik zo van slapen als je het nog kan volgen :O :z

Probeer het toch maar even uit zou ik zeggen. Je mist een paar pixel shader effecten maar verder is de engine reuze efficient.
Vriend van me met een PIII800/GF1 heeft de eerste demo ook fanatiek online zitten spelen..

En waarom maar twee reakties trouwens ?!? :( Dacht dat er hier meer DF spelers zaten.
Ik ben in ieder geval behoorlijk nieuwschierig hoe die verschuivende spawn points bij het winnen van nieuw gebied in de praktijk werken. Redelijk nieuw concept in de shooterwereld volgens mij.

Verwijderd

Hopen dat dit niet net zo verloopt als met UT2003 :)

• SkoolieDie
  • Niet online
SkoolieDie schreef op 04 september 2002 @ 14:43:
[...]

Ik heb niks gezegd over 's nachts slapen, ben altijd slaperig van het slaapgebrek en daarom hou ik zo van slapen als je het nog kan volgen :O :z

Probeer het toch maar even uit zou ik zeggen. Je mist een paar pixel shader effecten maar verder is de engine reuze efficient.
Vriend van me met een PIII800/GF1 heeft de eerste demo ook fanatiek online zitten spelen.. (/EDIT zie nu pas je specs, aijaijai, wordt het niet eens hoog tijd voor een upgrade.Je mist een hoop lol anders)

En waarom maar twee reakties trouwens ?!? :( Dacht dat er hier meer DF spelers zaten.
Ik ben in ieder geval behoorlijk nieuwschierig hoe die verschuivende spawn points bij het winnen van nieuw gebied in de praktijk werken. Redelijk nieuw concept in de shooterwereld volgens mij.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Hmm. De vorige demo liep behoorlijk brak op m'n pc, gameplay was wel leuk.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 09:15:
[...]

Ja moet jij niet eens aan een nieuwe pc? Ik bedoel al die topix die je opend over "upcoming games" ;) Die wil je toch zeker ook wel spelen neem ik aan :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Ja idd :P
Maar dat mag niet van mammie :/

The devil is in the details.

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Hmmm, ik heb de beta test gespeeld en was er niet bepaald weg van, hopelijk is die demo wat gevarieerder dan de beta vesie, want die was wel grappig maar ik was er toch binnen een uurtje of 2 echt grandioos op uitgekeken...

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-01 09:56

SNEAK-NL

galloooooooooooo

IK hoop eigenlijk alleen dat alle glitches eruitgehaald zijn, verder heb ik me prima vermaakt met de beta dus deze gaan we ook ff proberen

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 21:07

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

HMMZ....wist niet dat er een beta was :'(

Delta Force 3 was _/-\o_

Dus denk da'k deze ook errug snel moet hebben.
Beetje jammer dat ze op novaworld tegenwoordig
accounts hebben....maakt het me een stuk moeilijker
om me de backup van m'n buurman te spelen

We vinden wel een manier >:)

Mijn netwerkje

Verwijderd

Volgens mij heeft het spel een groot Mohaa gehalte

Verwijderd

Humvees drive around the map on a fixed course. Players can board the Humvees and use the .50 cal machine guns against the opposing team.

lelijk je kunt niet zelf sturen. jammer

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:07:
Mohaa gehalte???? ga toch weg, ik vind het echt niet zoals Mohaa, en het is ook nog tig mooier :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:07:
Ook al is het zo, daar is toch niks mis mee? :)
Mohaa is koel. :P

• SkoolieDie
  • Niet online
ikker schreef op 04 september 2002 @ 16:43:
HMMZ....wist niet dat er een beta was :'(

Delta Force 3 was _/-\o_

Dus denk da'k deze ook errug snel moet hebben.
Beetje jammer dat ze op novaworld tegenwoordig
accounts hebben....maakt het me een stuk moeilijker
om me de backup van m'n buurman te spelen

We vinden wel een manier >:)
Je hebt geen account nodig als je naar de public rooms gaat. Waar ik ook altijd zit. Die stomme stats op de stat servers boeien me niet zo en er is zowieso meer volk en lol in public.

De vergelijking met MOHAA vind ik niet echt opgaan. Dat is toch echt een FPS en geen tactical shooter. MOHAA heeft geen kogel ballistics, windinvloeden etc. (neemt niet weg dat ik het een erg tof spel vond)
Delta Force zit zeg maar halverwege MOHAA en Flashpoint in.

BTW ben ik nou simpel of kan ik m'n boodschap niet meer editen ? Tijdje offline geweest tijdens de boardwissel.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

SkoolieDie schreef op 05 september 2002 @ 02:24:
[...]

Je hebt geen account nodig als je naar de public rooms gaat. Waar ik ook altijd zit. Die stomme stats op de stat servers boeien me niet zo en er is zowieso meer volk en lol in public.

De vergelijking met MOHAA vind ik niet echt opgaan. Dat is toch echt een FPS en geen tactical shooter. MOHAA heeft geen kogel ballistics, windinvloeden etc. (neemt niet weg dat ik het een erg tof spel vond)
Delta Force zit zeg maar halverwege MOHAA en Flashpoint in.

BTW ben ik nou simpel of kan ik m'n boodschap niet meer editen ? Tijdje offline geweest tijdens de boardwissel.
Komt omdat het langer dan 24 is geleden dat je die post hebt gepost.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Pagina: 1