[XP] Automatische snelkoppeling.

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
De titel geeft niet echt weer wat het probleem is.
Ik heb net een laptop gekocht met daarop WinXP. Als ik in de verkenner een file open bijv. een document wordt er meteen een snelkoppeling gemaakt naar dat document in de root van de schijf.
Ik heb bijv. een documenten schijf. Als ik nouw document a.doc open en even later b.doc enz. enz. enz. dan heb ik nadat ik ze allemaal afgesloten heb in de root van die documenten schijf allemaal snelkoppelingen naar die geopende documenten staan. Zo dus een snelkoppeling naar a.doc, b.doc enz. enz. enz. Dit gebuerd niet alleen bij .doc files maar ook bij .pdf en excel files.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen ik wordt er nl. gek van om na elke sessie al die snelkoppelingen weer te deleten.

JEV

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Niemand die dit probleem kent en mij kan helpen. :-(

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JEV schreef op 04 september 2002 @ 12:41:
Niemand die dit probleem kent en mij kan helpen. :-(

Even geduld a.u.b., niet zo snel kicken. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done

We hanteren hier 24 uur voordat je een kick-reactie mag geven.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Het lijkt er op dat windows de snelkopelingen van onlangs geopend in de root gooit probeer anders onlangs geopend uit te schakkelen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het lijkt er inderdaad op of de recent documents dir op een of andere manier c:\ geworden is ipv \Documents and Settings\%user%\Recent

Dat kan je met TweakUI aanpassen. Ook kan je daar instellen dat het elke keer wordt geleegd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 11:11

Beamer

Return of the legend

Heb je dit probleem ooit opgelost? ben het ook tegen gekomen namelijk.

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Pagina: 1