Toon posts:

Target gebruiken in een Web Page Dialog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Ik gebruik voor mijn applicatie Web Page Dialogs. Voor, in dit geval, het kiezen van een afbeelding uit een lijst. Ik wil dat je de lijst kan uitbreiden met een nieuwe afbeelding en dat je derhalve in de Dialog de gelegenheid krijgt een nieuwe afbeelding up te loaden. Gaat normaal gesproken prima, maar bij een dialog kun je op je kop staan...overal target = _self neerzetten...toch krijg jebij het posten van je form een nieuw window...en dat wil ik dus niet!
Iemand bekend met een oplossing of uberhaupt de werking van Web Dialogs?

Groetjes!

Max

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

A ) iets over groeten onderaan je post
B ) iets over duidelijk je probleem beschrijven...

vul in wat hier had moeten staan, los dan deze problemen op en dan kunnen we misschien wel een antwoord geven...

edit:
en ik geef al 1 tip: <base target="_self">

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Verwijderd

Topicstarter
A ) Nog meer groetjes!
B ) Het is al laat....

btw jouw antwoord is ook vrij cryptisch hoor (3 sterren)...maar natuurlijk wel bedankt voor de tip.
Ik ga dit eerst even proberen....

-------
Hartelijk dank! Des te meer omdat dit topic al 3 dagen staat bij devshed, zonder antwoord...maar dat kan natuurlijk ook aan hetgeen genoemd onder B ) liggen...

Verwijderd

1) Waar Mellon op doelde was dit: Begroeting onder posts & replies :)
2) Over wat voor applicatie heb je het? Ik volg je vraag niet, misschien zou je een en ander (al dan niet na lekker geslapen te hebben) wat beter uiteen kunnen zetten? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een CMS, waarbij de gebuiker uit een "image librairy" (een pop up in de vorm van een Web Page Dialog) afbeeldingen kan plakken in zijn pagina.
Leuk zo'n lijst van plaatjes, maarrrrr...de gebruiker wil ook nieuwe plaatjes in de librairy kunnen toevoegen. Daarom moet de Dialog waar het hier om gaat de mogelijkheid bieden het een en ander up te loaden.
Wat er steeds gebeurde, is dat als je na het kiezen van de afbeelding (van je HD voor de upload) op OK klikte, er een nieuw venster kwam, in plaats van dat de POST plaats vond in de Dialog zelf. Zoals dat dus wel gebeurt in "gewone" vensters.

Inmiddels is het probleem verholpen, dankzij de tip van Mellon.

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

graag gedaan :)

niet dat ik het nu helemaal volg ofzo...(dat betekent dus dat je nog wat meer mag gaan doen aan duidelijke probleem beschrijving. Niet dat je dit nog verder moet uitleggen, maar voor een volgende keer) (oh remember: UTFS en RTFM) ;)

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Pagina: 1