Overklokken van een AMD Athlon 1 GhZ

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-02 09:48
Beste lezers van het forum,

Ik ben vrij nieuw in het overklokken en zou graag willen weten hoe ik het overklokken van mijn processor moet gaan aanpakken, zoals de titel al zegt het ik een amd Athlon 1 Ghz op een MSI k7t pro2-a moederbordje. de temperatuur van mijn cpu is op dit moment 44 graden en van mijn case 30 graden. graag zou ik ook willen weten wat de eventuele snelheids winst kan zijn?

Alvast bedankt,

Ferdy van Winkel

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Omdat je nieuw bent op het forum zal ik niet je om de oren slaan met allerhande "LEES DE FAQ".

Maar het is wel het beste wat je kan doen. De vraag die je nu stelt is te algemeen, om nog even niet te spreken van het feit dat je gemakkelijk ook je antwoord kan vinden. Een beetje zoeken doet wonderen.

Als je engels een beetje in orde is, dan moet je gewoon even (bijv. met www.google.nl ) zoeken op "overclocking guide" of "overclocking how-to". Zodra je iets meer snapt van het principe (wat ben je aan het opvoeren, welke nadelen zitten er aan vast, op welke dingen moet je letten) dan kom je vanzelf ook te weten A) hoe je het met jou moederbord moet aanpakken, B ) hoeveel winst haalbaar is, en C) welke maatregelen je moet nemen om ervoor te zorgen dat het wel allemaal stabiel blijft.

Veel succes!

[ Voor 0% gewijzigd door JumpStart op 04-09-2002 00:12 . Reden: (stomme smiley ipv 'B )' ) ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Lees de FAQ! ;)

Dit topic is gesloten.