Leeg
Ik geloof dat er iets is als lost+found dir, heb er iets over gelezen dat je daar evt. iets terug kunt halen, alleen daar moet je dan zeer snel mee zijn... zoek daar even op, weet nl. niet of dat ook geld voor fat32
Als ik iets doms zeg dames en heren dan hoor ik het wel....
Als ik iets doms zeg dames en heren dan hoor ik het wel....
De data is kwijt
. Misschien kan je met norton diskdoktor of een of andere disk utilitie je gegevens terug halen. Maar zo'n prullenbak is alleen bruikbaar onder windows.
Hum dat klinkt toch wel als erg jammer
nou ja hopen dat ik zoveel mogelijk terug kan vinden bij mede studenten.
Leeg
Verwijderd
Er is wel een trashcan maar die zit in Nautilus (Gnome). Daar moet je dan wel bewust gebruik van hebben gemaakt (move to trash).
Jij hebt gewoon een filesystem leeggepleurd. Je zou kunnen dual-booten naar Windows als je dat hebt en dan met een of andere undelete / recover tool aan de gang gaan.
Maar speaking in general terms heb je het aardig verkl**t ben ik bang.
Jij hebt gewoon een filesystem leeggepleurd. Je zou kunnen dual-booten naar Windows als je dat hebt en dan met een of andere undelete / recover tool aan de gang gaan.
Klopt was ook een van mijn eerste akties in NOS en niet bepaald een goede, ik ga dan nu maar eens terug naar Windows.:(Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 23:41:
Er is wel een trashcan maar die zit in Nautilus (Gnome). Daar moet je dan wel bewust gebruik van hebben gemaakt (move to trash).
Leeg
Verwijderd
Geflopt:
Dat lost+found is alleen voor UNIX filesystems zoals bv. Ext2 en Ext3. Niet voor Fat32. En dan nog, alleen data die fsck heeft kunnen redden van een unclean mounted filesystem zoals na een crash, wordt in lost+found gezet.
Dat lost+found is alleen voor UNIX filesystems zoals bv. Ext2 en Ext3. Niet voor Fat32. En dan nog, alleen data die fsck heeft kunnen redden van een unclean mounted filesystem zoals na een crash, wordt in lost+found gezet.
Hang het ding in een windows machine en gebruik Norton undelete.
Moet je ondertussen niet op de schijf geschreven hebben.
Moet je ondertussen niet op de schijf geschreven hebben.
Helaas niet geheel goed dus van mijn kant.... Thx Bunny_Feet heb ik weer waqt geleerd.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 23:43:
Geflopt:
Pagina: 1